| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
hadde vært kult om man kunne endret layouten/temaet på siden her!
om det hadde vært et par forskjellige som var valgfrie å bruke litt lei den samme gamle grønne.hadde vært kult hvis man kunne endret ''reptilfreak'' tittelen, når man først ble ''reptilfreak''. enten valgfri tittel, eller noen kule man kunne valgt mellom.. ikke vet jeg, for å sprite opp litt i det minste ![]() edit: jeg veit det finnes en sånn blå og hvit, men den er jo, pardon me, tragiskt dårlig
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jeg er litt enig i det med tittelen "reptilfreak" At dette er noe som endres etter som man er medlem.. Pleier å være sånn på en del andre forum, kanskje en tittel som utdeles til de og de som driver med det og det(Dette kan vel fort bli urettferdig), Men om slike titler hadde vært mulig å få, hadde det kanskje vært lettere å finne ut hvem som er til å stole på når det kommer til fakta osv(Ikke nødvendigvis men).
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Tidligere hadde vi junior member-senior member o.l etter postcount. Det ble veldig missvisende da mange kunne ha 500 + "tomme kommentarer" og egentlig ikke var senior i noe, mens nye medlemmer tok alt de skrev for god fisk..
Men når det er sagt, så kunne det vært greit at helt nye/unge medlemer var lett å se/registrere, slik at de får best mulig oppfølging. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Å få utdelt tittel på grunnlag av hvilke områder man driver med/kan best hadde vært kjempemorro, men en del mer arbeid for admin og moderatorer så kanskje litt usannsynlig...
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
pythonfreak,boafreak,gekkofreak etc.? hadde blitt litt arbeid, også måtte man ha hatt et visst antall posts før man kunne velge selv hva man skulle stå som, kanskje? ikke vet jeg, altså ..
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Jeg tror vi må være forsiktig med å endre layoute på selve siden. Vi husker alle hva som skjedde med repti.net og hvor mye den nye siden ble mislikt. Ikke grunn til å ødelegge noe som allerede funker gått heller.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
det er snakk om å legge til et par nye layouter, som valgfritt kan tas i bruk av den enkelte ![]() slik det er på de fleste forumer
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Kan si med 100% sikkerhet at det ikke vil bli noen valgfri layout/utsene på reptilfreaks på overskuelig fremtid. Årsaken er temmelig enkel, det gir meg mye ekstra arbeide i form av koding hver gang jeg skal vedlikeholde, feilsøke eller oppgradere reptilfreaks.
Tittelen under navnet endres etter man har skrevet de ti første innleggene sine. TIdligere endret den seg etter antall postinger, men dette blir missvisende da antall innlegg ikke gjenspeiler om personen kan sine ting eller ikke. Faktisk er det ofte de som virkelig kan sine ting ikke har skrevet så mange innlegg. Egendefinert/valgfri tittel er avslått. Syns slikt virker temmelig rotete. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Liker knapp hadde vært fint(istede for "fant du dette innlegget nyttig".
Da det blir litt mer riktig i flere sammenhenger mener jeg, vis jeg f.eks er enig med hva en annen sier men likevel ikke finner det nyttig kanskje. Ellers ser jeg på f.eks Moreliapythons.com at de har noen tittler som "guru" osv, husker ikke helt i farta. Men syns noe sånt faktisk kunne passet på enkelt medlemmer som kanskje blir stemt fram eller noe slikt til å få tittelene. Da kan folk kanskje føle seg litt tryggere om de får veldig mange forskjellige svar fra folk på forumet de ikke har hørt om før, at en som er stemt fram som bedrevitende kanskje kan komme med ett mer betryggende svar.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|