| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#61 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Spesielt når det ligger en haug av bilder i innlegget...
|
|
|
#62 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2012
Sted: Rogaland
Alder: 23
|
Har ikke lest igjennom alt som har stått i denne diskusjonen, men som det sies, så vil nok mange bruke chattefunksjonen til å få svar på ting mange andre lurer på, istede for at man tar problemer opp i fellesskap der alle kan se å få svar på sine spørsmål, bare ved å søke litt. Har man et enkelt spørsmål til en person ang. noe, er det jo bare å sende en melding til vedkommende...
Det som taler litt for en slik chatt er hvis man BARE kunne snakke med sine venner i chatten, dette ville kanskje ført til at folk hadde vært inne på reptilfreaks oftere og i lengre perioder, slik at man er mere mobil for å svare på innlegg i forumet også.. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Bare over PM får jeg spørsmål daglig om reptilhold/amfibie hold.. Folk spør om alt mulig, spørsmål som passer bedre i forumet da jeg ikke en gang har kunnskap til å svare alle.
Dette er også fra folk som allerede har stilt spørsmål i forumet, og stiller meg mer avanserte spørsmål rundt områdene igjen, og som sagt rundt ting jeg ikke har peiling på.. Så til dere som vil ha en chat; IKKE spør og grav rundt ALT mulig av info blandt folk, alle de dere spør har nok lest seg opp til dette på egenhånd, selvfølgelig er det lov å lure på erfaringer osv.. Men enkelte ting må man bare finne ut av selv. Jeg for min del begynner igrunn å bli litt lei av å svare folk hele tiden.. Syns det er hyggelig med en prat, men når alt går over til at jeg må fungere som en multi lærer.. Et av de seneste spørsmålene jeg fikk(ikke her inne, ikke av et medlem, men en som skal ha lest seg opp om dyrene). "Må jeg vaske genseren og skrubbe gulvet og boret osv.. hver gang jeg har hatt slangen ute?"
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptilfreaks chat? | norway | Småprat | 9 | 01-11-2011 14:20 |
| Chat? | Galil | Småprat | 9 | 25-08-2009 21:02 |
| gitar å jakt felles innterese ? (tilfeldighet)? | saroksta | Småprat | 12 | 07-02-2008 13:23 |
| Chat? | saroksta | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 3 | 30-01-2008 01:03 |
| er noen med på en chat en dag? | skorpman | Småprat | 12 | 02-06-2006 21:25 |