| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
hadde vært fint med en chattefunskjon, enten en offentlig en, eller en lik som på facebook hvor man kan chatte direkte med de på vennelista. så slipper man å ta reptilpraten inn på f.eks msn eller superovervåkede facebook. er ikke alltid meldingssystemet her og på repti fungerer så godt.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Vi har hatt en chattefunksjon før, og det finnes en god del tråder om dette temaet:
Live chat på reptilfreaks? Chat? Da vi hadde chat ble den ikke så mye brukt: chatten?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Bergen
Alder: 32
|
Jeg stemmer for IRC kanal!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Var en sånn en gang i tiden også..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
OT: Hvor gammelt er dette forumet?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
enig med at burde vært chat her , bør vel ikke være så vansklig å finne en chat til denne forum modul er sikker det er lagd en del java basert chats som er gratis og kan legges til uten noe vanskelighet.
mirc er bare noe tull . har brukt mirc litt før men i dagen teknologi er den gammeldags
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja nei, mirc blir håpløst.. hadde vært fint med en java chat.
vet hvertfall at jeg hadde brukt den. hadde kanskje ikke tatt så lang tid å få svar på spm f.eks eller så kan man jo bare bruke den til å snakke om ymse hadde vært fint å fått til.
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
I tillegg er det også relativt enkelt og sette opp tilgangskontroll, definere ressursbrukere, osv. Gi en lyd om det er av interesse, så kan jeg fascilitere shell og eggdrops/bots. Jeg har derimot liten peiling på web-integreringen, men vet at det fins flere, jIRC, osv.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
det høres jo lovende ut da. alt er vel uansett bedre enn ingenting så hvorfor ikke prøve før man sier nei?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|