| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Buskerud
|
Ønsker meg en "liker" knapp til innleggene i trådene ol.
Enklere enn å skrive eget innlegg og kanske unngå at en tråd nesten bare består av tilnærmet like kommentarer. Kort og greit en enkel måte å si at du liker et innlegg og gir din støtte i et synspunkt. Til nå har jeg til tider brukt funksjonen for om jeg synes innlegget var nyttig eller ikke. Synes ikke den passe bestandig. Hilsen ankelbiter |
|
|
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til ankelbiter |
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
Det er vel ikke en likerknapp her, men det er en ''syns du dette inlegget var nyttig'' knapp, går vel forsåvidt for det samme?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
En liker knapp som er mer synelig, så det er lettere å se om folk er enige eller lettere hadde vært noe.. Litt mer som facebook. Det er mange ganger jeg er enig med folk, uten at jeg gidder å kommentere noe, det er ikke alltid jeg syns ett innlegg er nyttig, bare at jeg liker det. Da er det også lettere for f.eks trådstarter som lurer på noe, å se hvilke som støtter dette innlegget eller ikke.
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til mr-repti |
|
|
#6 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2012
Sted: Østfold
Alder: 15
|
Kult >D
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 19
|
Supert frogger
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Påstand: "Reptiler kan smitte mennesker med skumle sykdommer" | Gregoris | Lover og regler | 14 | 07-11-2010 13:40 |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| "Bumpe" Knapp | Nero | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 2 | 01-03-2008 17:55 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |