"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-10-2010, 16:03   #1
Reptilfreak

Mr Matsy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 305
Standard "Notification" boks?

Hei der Reptilfreaks!

Noe jeg syns ville være en optimal løsning og forbedring (hvis mulig) :

Å lage en varselboks som varsler deg og kan viderekoble deg til poster du har svart på.
Varselboksen ville også tatt for seg kommentarer til album, bilder, blogg(?).
Genialt spør du meg!

Mvh Mr Matsy
Gammel 16-10-2010, 18:12   #2
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Det heter abonement.
Under Rediger alternativer http://www.reptilfreaks.no/forum/pro...do=editoptions i profilen din kan du abonere på alle tråder du selv har svart i. Du kan derifra velge om du skal bli varslet med Epost øyeblikkelig, daglig, en gang i uken eller ingen varsling, evt. ikke abonere på tråder du selv har svart i.
Tråder du selv abonerer på kan du se i profilen din -> vis abonement: http://www.reptilfreaks.no/forum/sub...ewsubscription

Det er også mulig å abonere på tråder man ikke selv har skrevet i, men intresserer seg for. Dette kan du gjøre ved å gå inn i den aktuelle tråden, klikke på trådverktøy -> aboner på denne tråden.

Kanskje ikke en direkte varsleboks, men når man abonerer på tråder så vil man også få en oversikt om man trykker på http://www.reptilfreaks.no/forum/usercp.php "min side"

kanskje ikke en direkte popup boks, men den duger..

Når deg gjelder galleriet så er det dessverre ingen mulighet til å få varsling på kommentarer (tror jeg) men dette er noe som vil komme etterhvert.
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 17-10-2010, 09:08   #3
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Trykker du på "min side" som ligger på andre enden av de boksene hvor man f.eks "logg ut" så dukker tråder man selv har svart i opp samt kommentarer og PM
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" Roland Kommentarer til faktaarkene 1 24-02-2010 11:11
Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! bernie95 Småprat 38 20-05-2009 07:57
Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" Chibi Fotoforum 4 05-11-2008 18:28
kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" Miroxx Snoker 33 22-01-2008 12:58

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:23.