| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Vet ikke om dette havnet i rett kategori, men..
Det er en ting jeg ikke skjønner her inne på forumet. Når jeg går inn her, så går jeg alltid på "Nye innlegg" og leser igjennom alt nytt. Og ofte ligger det annonser der, som jeg da ender opp med å gå inn i titte på. Men så ser jeg at samtlige ligger på "Gravplassen", altså "Område for døde og begravete innlegg.." Da lurer jeg på: Er disse annonsene i feil kategori av en eller annen grunn? Eller er de rett og slett utgått? Sånn som i dag når jeg ser lompah sin annonse f. eks: ![]() Det står at den ligger i gravplassen, men inne i selve annonsen står statusen som "åpen".
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
har lurt veldig på dette selv,så jeg aner heller ikke.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2010
Alder: 20
|
De bare havner der automatisk
Det betyr ikke at de er døde og utgåtte. Alle annonser som er i Kjøp og Salg kategorien er aktive.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Jun 2006
|
Zarmaka har ganske riktig
![]() Ingen annonser er døde eller utgått på dato, før de er slettet av moderator, admin eller annonseoppretter. Det at de havner under Gravplassen er rett og slik bare sånn det er, nøyaktig grunnen til det, er det bare Frogger som vet ![]() Men jeg vil anta at det var det enkleste stedet å legge annonsene..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Kan det ha noe med at oppretteren stenger tråden for å så åpne den igjen da? Jeg har jo stengt annonsen et par ganger for å så "legge den ut på nytt" slik at den blir lettere å legge merke til f.eks..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hvorfor lettere å legge det der i stedet for kategorien "selges" som jo da er riktige sted?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Jun 2006
|
Jeg vil anta at siden kjøp/salg funksjonen er en egen funksjon, og ikke et ordinært "forum", så vises annonsene i gravplassen når man sjekker nye innlegg.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
blir fixet når jeg har har to armer å jobbe med og ferdig med å leke enarmet banditt. Intil det skjer blir det rimelig stille og rolig på arb. fronten for min del..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Selvmotsigende reptil annonser | dragoon88 | Reptiler | 21 | 16-05-2010 15:25 |
| Fine annonser fra FINN.no | allan | Småprat | 28 | 24-02-2009 19:16 |
| finn.no annonser | reptildude | Småprat | 3 | 08-06-2007 18:41 |