| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
|
Tenkte gjerne det kunne vært en god ide å lage et forum hvor folk kan spør om hjelp fra fagarbeidere. Har ofte hatt mareritt om den dagen jeg vil trenge en elektrikker eller en rørlegger inn i leiligheten, man vet jo aldri hvem man kan stole på. Hadde derfor vært fint om man kunne hatt et forum, eller bare en oversikt over reptil folk med fagbrev, tror mange her inne kunne hatt glede i å vite at fagmannen de trenger eller vaskehjelpen forsovet er reptil vennlig
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Hvordan vet man det, og hvordan finner man det ut?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Skal det lages liste så må det jo være en kollektiv innsats; personlige erfaringer, medlemmer med fagbrev, bekjente av medlemmer osv osv. Den andre muligheten jeg tenkte var om det ble laget et lite forum her hvor folk kan spør om faglig hjelp, er sikkert en del fag arbeidere her inne, og siden vi hjelper hverandre med råd osv. så hvorfor ikke dette? Trenger jeg dusjen min fikset hvorfor ikke finne en gjennom reptilfreaks istedefor gulesider? det kan jo tross alt nesten være mer et reptil problem enn et dusj problem med å få selve dusjen fikset heheh.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Okei.
Eneste er jo at Norge er et langt land, og det hjelper ikke de i Finnmark at personelige erfaringer i Oslo deles. Men for all del, hadde sikkert vært supert for dere mer reptiler med en sånn liste! Jo mer man jobber med den, jo bedre blir den jo også.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Man kan vel være rimelig anonym, selv om man skriver hva man jobber med/kan og i hvilket fylke man bor ?
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Asker
Alder: 39
|
Sitat:
Lite anonymt om man begynner med det... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Man, kan ta kontakt over f.eks PM og få/komme med tips og fremdeles være anonym. Man, kan faktisk til og med komme hjem og hjelpe noen med en skiftenøkkel eller spikre ett vannbord og fremdeles være anonym - om man ønsker det.
Så dette er ikke noe problem - de fleste i miljøet stoler jo på likesinnede.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Asker
Alder: 39
|
jo forsåvidt sant det.. Men personlig så hadde ikke jeg tatt den sjansen så lenge det de fleste av oss holder på med her inne fortsatt er forbudt.
Men som jeg sa, ideen i seg selv er jo veldig god. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat: