"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-02-2010, 12:05   #1
Reptilfreak

Janka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
Meldinger: 834
Blog Entries: 2
Standard "seniorforum"?

Et av de andre forumene jeg vanker på, har egne lukkede avdelinger, og det er egentlig utrolig deilig at ikke alle som er innom kan lese alt som skrives. Lurer på muligheten for å få til noe sånt her også? En lukket avdeling for de som har så og så mange innlegg/fartstid her innpå?

(og ja, en del av oss burde kanskje vært på lukket avdeling for lengst )
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 12:47   #2
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Ikke noe problem å åpne en "lukket avdeling" men hva skal man legge til grunn for å bli medlem? Hva skal det diskuteres som vi ikke kan ha ut i offentligheten?
Du kan gjerne ta det på PM med meg om det er for sensitivt

Finnes mange løsninger, men jeg er opptatt av at det ikke går utover kvaliteten på forumet og at det ikke virker ekskluderende.
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:02   #3
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Mer sånn at man kan innimellom kan diskutere litt "friere", og slippe å lure på om f.eks Live Kleveland sitter og leser alt man skriver.

Og forsåvidt for dem som har dyr de ikke vil absolutt alle skal vite de har, jeg selv har også prosjekter i planlegging jeg helst ikke vil at ALLE skal vite om, men samtidig kunne tenkt meg innspill på
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:17   #4
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Ser problemet..
At man har lyst å diskutere prosjekter i privaten skjønner jeg godt. Men hvordan skal man bestemme hvem som skal få være med og ikke være med? Hva med de som ikke er med som planlegger tilsvarende prosjekter men ikke er klar over forumet?

Ville det vært like bra om f.eks de som føler behov for det hadde kunnet opprette sin egen gruppe (ikke forum)? og selv kunnet bestemme hvem som skal få bli medlem eller ikke?
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:24   #5
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,722
Blog Entries: 12
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Janka Vis post
Mer sånn at man kan innimellom kan diskutere litt "friere", og slippe å lure på om f.eks Live Kleveland sitter og leser alt man skriver.

Og forsåvidt for dem som har dyr de ikke vil absolutt alle skal vite de har, jeg selv har også prosjekter i planlegging jeg helst ikke vil at ALLE skal vite om, men samtidig kunne tenkt meg innspill på
Ja!
Denne er jeg med på!

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:25   #6
Reptilfreak

allan sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,047
Blog Entries: 5
Standard

Lignende har jo vert tatt opp før

forum rom for oss med litt annerledes interreser

Det ble laget en egen gruppe etter dette,men tror ikke det ble noe stor suksess(alle kunne forsåvidt melde seg inn her)
allan er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:25   #7
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Frogger Vis post
Ser problemet..
At man har lyst å diskutere prosjekter i privaten skjønner jeg godt. Men hvordan skal man bestemme hvem som skal få være med og ikke være med? Hva med de som ikke er med som planlegger tilsvarende prosjekter men ikke er klar over forumet?

Ville det vært like bra om f.eks de som føler behov for det hadde kunnet opprette sin egen gruppe (ikke forum)? og selv kunnet bestemme hvem som skal få bli medlem eller ikke?
Her har jo du en unik mulighet til å være diktator

Neeei... et krav om at man har vært aktivt medlem en stund?
Og muuuligens en aldersgrense i tillegg

Ser for meg at det blir veldig rotete med masse grupper... Hmm
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:27   #8
Reptilfreak

Freddy90 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
Meldinger: 1,202
Standard

Hvorfor ikke bare ordne sånn at de som har X antall poster eller noe kan se forumet? Sett det på andre forum og tror det funker bra der.

Edit: Blir vel det samme som Janka skrev "et krav om at man har vært aktivt medlem en stund?"

Sist endret av Freddy90; 11-02-2010 kl 13:33.
Freddy90 er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:33   #9
Reptilfreak

Kjetil M sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Telemark
Alder: 34
Meldinger: 32
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Freddy90 Vis post
Hvorfor ikke bare ordne sånn at de som har X antall poster eller noe kan se forumet? Sett det på andre forum og tror det funker bra der.
bortsett fra at folk begynner å spamme unødvendig tull for å heve post counten sin selvsagt
Kjetil M er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-02-2010, 13:36   #10
Reptilfreak

Freddy90 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
Meldinger: 1,202
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjetil M Vis post
bortsett fra at folk begynner å spamme unødvendig tull for å heve post counten sin selvsagt
Godt poeng.. Men har nå fungert på andre forum (selv har jeg ikke hatt den tilgangen men vet om andre som har hatt det).
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" Roland Kommentarer til faktaarkene 1 24-02-2010 11:11
Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! bernie95 Småprat 38 20-05-2009 07:57
"Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" bendick2112 Reisebrev 12 24-04-2008 13:54
Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" NFredrik Media 32 06-04-2008 15:17
Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 _Nagash_ Taranteller 0 09-03-2008 10:18

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:21.