| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Et av de andre forumene jeg vanker på, har egne lukkede avdelinger, og det er egentlig utrolig deilig at ikke alle som er innom kan lese alt som skrives. Lurer på muligheten for å få til noe sånt her også? En lukket avdeling for de som har så og så mange innlegg/fartstid her innpå?
(og ja, en del av oss burde kanskje vært på lukket avdeling for lengst
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ikke noe problem å åpne en "lukket avdeling" men hva skal man legge til grunn for å bli medlem? Hva skal det diskuteres som vi ikke kan ha ut i offentligheten?
Du kan gjerne ta det på PM med meg om det er for sensitivt ![]() Finnes mange løsninger, men jeg er opptatt av at det ikke går utover kvaliteten på forumet og at det ikke virker ekskluderende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Mer sånn at man kan innimellom kan diskutere litt "friere", og slippe å lure på om f.eks Live Kleveland sitter og leser alt man skriver.
Og forsåvidt for dem som har dyr de ikke vil absolutt alle skal vite de har, jeg selv har også prosjekter i planlegging jeg helst ikke vil at ALLE skal vite om, men samtidig kunne tenkt meg innspill på
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Ser problemet..
At man har lyst å diskutere prosjekter i privaten skjønner jeg godt. Men hvordan skal man bestemme hvem som skal få være med og ikke være med? Hva med de som ikke er med som planlegger tilsvarende prosjekter men ikke er klar over forumet? Ville det vært like bra om f.eks de som føler behov for det hadde kunnet opprette sin egen gruppe (ikke forum)? og selv kunnet bestemme hvem som skal få bli medlem eller ikke? |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Denne er jeg med på!
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
|
Lignende har jo vert tatt opp før
forum rom for oss med litt annerledes interreser Det ble laget en egen gruppe etter dette,men tror ikke det ble noe stor suksess(alle kunne forsåvidt melde seg inn her) |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Neeei... et krav om at man har vært aktivt medlem en stund? Og muuuligens en aldersgrense i tillegg Ser for meg at det blir veldig rotete med masse grupper... Hmm
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Hvorfor ikke bare ordne sånn at de som har X antall poster eller noe kan se forumet? Sett det på andre forum og tror det funker bra der.
![]() Edit: Blir vel det samme som Janka skrev "et krav om at man har vært aktivt medlem en stund?"
Mvh Fredrik (aka Freddy) Sist endret av Freddy90; 11-02-2010 kl 13:33. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Telemark
Alder: 34
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Godt poeng.. Men har nå fungert på andre forum (selv har jeg ikke hatt den tilgangen men vet om andre som har hatt det).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |