| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Sitter og har bestemt meg for og ta opp igjen div tråder jeg har starter for en stund siden, bla
Guide til en Nybegynner. og Final Ordforklaring. Det som er problemet her er at jeg helst skulle kunne oppdatert den første posten min for at det skal bli mest mulig oversiktlig, dette gjelder spess i Ordforklaringen, vet at jeg kan sende endringer til Mod's, men vil bli utrolig mye pm's etterhvert som oppdateringene skal legges ut og meningen med dette er at en skal ta jobben (meg) slik at andre kan få det lettere. Noen som har noen løsning på dette? Feks kan Trådstarteren ha rettighetet til og endre alle sine poster i den tråden over en ubegrenset periode, mens bare før 10min er gått i de andre trådene.
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Er igrunn enig der. Er ikke noe problem på andre forum (og jeg er medlem på en del...)
Men slik er det nå vel bare ![]() Avstemming noen?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Det er ikke bare positivt å kunne endre sine egne poster, det er negative sider ved det også. Noen kan finne på å endre trådene sine så mye at svar som har kommet fra andre virker helt meningsløse. Dette kan missbrukes på det sterkeste.
Men, derimot hadde det kanskje vært en ide om trådstarteren kunne sendt en pm til moderator for den tråden det er snakk om, så kan de kanskje åpne akkurat den hvis det er god grunn, slik som Eggy har her. Jeg vet ikke, men det er ett forslag... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Jeg er ganske fornøyd med slik det er nå. Problemet har vel vært at mange god og interessante diskusjoner har gått tapt fordi folk har gått tilbake og slettet innleggene sine.
Derimot syns jeg at Eggys tråder stiler seg litt utenfor de vanlige diskusjonstrådene. Han har lagt ned mye jobb i å lage utrolig informative tråder, som de han ønsker å oppdatere nå. Kanskje disse trådene burde være stickyer (som de sikkert allerede er)? Da hadde det kanskje vært mulig å gi Eggy moderatorrettigheter oversine egne tråder? Vi får se hva admin sier om saken, er slettes ikke sikkert det er teknisk mulig. Som Eggy også nevner går det jo å skrive det man tenker å endre i en pm og få moderator til å lime det inn i tråden. Trenger ikke ta så mye ekstra tid om man skriver alt i ett, men om det er snakk om mange endringer over tid så.... |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Det som er hovedgrunnen til at jeg vil bort ifra det og sende mods pm's med oppdateringer er fordi det vil bli langt mer arbeid for meg, og ikke minst for moderatorene. Målet er at disse trådene skal bli så utfyllende som mulig og for og få til dette må de oppdateres regelmessig.
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Når det gjelder editeringen ellers så kan vi bare justere editeringrettighetene på globalt nivå, om jeg kunne satt editeringsrettighetene på forum eller brukernivå ville vi nok kunne kommet til andre og mer tilpassete løsninger.
Jeg vet godt at mange forum tillater å editere innleggene sine i uendelig tid, det fungerer godt på noen forum, mens på andre funger det dårlig. De gangene vi har tillatt dette på retilfreaks har vi opplevd problemer. Problemer som har ført til sure medlemmer, beskyldninger og generelt dårlig stemning. Løsningen med å begrense editeringsmuligheten til 40min har sålangt fungert greit. Eggys grunn til å editere innleggene sine syns jeg er god og klart vi skal finne en løsning for han. Jeg sender deg en PM iløpet av dagen Eggy! |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Eivind / Eggy
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva er Startgropen? Les dette før du poster! | Frogger | Startgropen | 0 | 30-10-2008 14:48 |
| Kommentar system til vanlige poster | Joystick | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 12 | 09-02-2008 10:01 |