| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg ser at Reptilfreaks har begynt med reklame på sida, er det finanskrisen som er ute og går?
![]() Hvor mye tjener egentlig Reptilfreaks på google reklame? Har det nettopp kommet, eller er det jeg som ikke har sett det før?
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
hehe, reklame greia var det første jeg la merke til
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tønsberg
Alder: 25
|
Nå så jeg den og. Humrer litt over den annonsen: "Plaget av kakkelakk?" Når jeg senest i går postet en ønskes kjøpt anonnse for kakkelakker.
Flott om dette bringer inn litt penger til de superflinke moderatorene. Stå på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Google annonsene er bare en test jeg kommer til å kjøre en liten periode, om noen ønsker å klikke på google annonsene så er dere hjertlig velkommen til det.
Reptilfreaks har alltid vært åpen for annonsering selv om vi aldri har gått videre aktivt ut med det. Dette er noe jeg holder på å endre på nå ved å sette opp forskjellige annonse løsninger. Eneste kravet jeg har for annonsering er at det har en viss relevans til hobbyen vår. Reklame for mobiltelefoner eller dating tjenester er ikke noe jeg ønsker å se på reptilfreaks så sant de ikke betaler veldig bra. ![]() Det har aldri vært reptilfreaks sin intensjon å tjene penger, men det koster noen tusenlapper i året å drive en side som dette. Om Reptilfreaks skulle plutselig begynne å generere mer penger enn hva vi bruker på drift av siden vil en stor prosentdel av disse pengene gå tilbake til medlemmene i form av premier til konkurranser eller bli gitt til en relevant veldedig organisasjon. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
|
Sitat:
Huff, jeg syns det var grusomt og utrolig irriterende med reklame banneren øverst. Ikke minst fordi jeg ikke er interessert i å finne ledige damer i Oslo, men også fordi jeg syns den tok for mye plass og gjorde at je gfaktisk ble irritert da jeg så den hehe. Jeg håper ikke den blir der!
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
|
Sitat:
![]() Ledige damer er desverre ikke så veldig interessant for meg, hadde stått noe som ledige hunks eller lignende så skulle jeg heller tatt meg bryet å klikket inn. Men jeg skjønner jo at du ville ha en slik annonse stående så du kunne ta å kikke litt innimellom
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Den reklamen som er nederst kan du ha (hvis det går ann å bare ha en av reklameradene), den er ikke i veien.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mere dårlig reklame!!! | skakksiden | Småprat | 6 | 03-08-2007 09:52 |
| Dårlig reklame for hobbyen vår... | skakksiden | Media | 17 | 27-10-2006 12:52 |