"

Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-04-2009, 16:41   #1
Reptilfreak

Kristian262 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
Meldinger: 968
Blog Entries: 2
Standard Reklame

Jeg ser at Reptilfreaks har begynt med reklame på sida, er det finanskrisen som er ute og går?

Hvor mye tjener egentlig Reptilfreaks på google reklame? Har det nettopp kommet, eller er det jeg som ikke har sett det før?
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 16:44   #2
Reptilfreak

allan sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,047
Blog Entries: 5
Standard

Ja,ser man det..

Må vi klikke på de for at reptilfreaks tjener noe?
allan er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 16:51   #3
Senior Member

sofokles sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
Meldinger: 296
Standard

hehe, reklame greia var det første jeg la merke til
sofokles er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 16:56   #4
Reptilfreak

big_cola_fan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tønsberg
Alder: 25
Meldinger: 62
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av sofokles Vis post
hehe, reklame greia var det første jeg la merke til
Nå så jeg den og. Humrer litt over den annonsen: "Plaget av kakkelakk?" Når jeg senest i går postet en ønskes kjøpt anonnse for kakkelakker.
Flott om dette bringer inn litt penger til de superflinke moderatorene.
Stå på.
big_cola_fan er offline  
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 17:28   #5
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,308
Blog Entries: 4
Standard

Google annonsene er bare en test jeg kommer til å kjøre en liten periode, om noen ønsker å klikke på google annonsene så er dere hjertlig velkommen til det.
Reptilfreaks har alltid vært åpen for annonsering selv om vi aldri har gått videre aktivt ut med det. Dette er noe jeg holder på å endre på nå ved å sette opp forskjellige annonse løsninger. Eneste kravet jeg har for annonsering er at det har en viss relevans til hobbyen vår. Reklame for mobiltelefoner eller dating tjenester er ikke noe jeg ønsker å se på reptilfreaks så sant de ikke betaler veldig bra.

Det har aldri vært reptilfreaks sin intensjon å tjene penger, men det koster noen tusenlapper i året å drive en side som dette. Om Reptilfreaks skulle plutselig begynne å generere mer penger enn hva vi bruker på drift av siden vil en stor prosentdel av disse pengene gå tilbake til medlemmene i form av premier til konkurranser eller bli gitt til en relevant veldedig organisasjon.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 17:34   #6
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,530
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Frogger Vis post
Google annonsene er bare en test jeg kommer til å kjøre en liten periode, om noen ønsker å klikke på google annonsene så er dere hjertlig velkommen til det.
Reptilfreaks har alltid vært åpen for annonsering selv om vi aldri har gått videre aktivt ut med det. Dette er noe jeg holder på å endre på nå ved å sette opp forskjellige annonse løsninger. Eneste kravet jeg har for annonsering er at det har en viss relevans til hobbyen vår. Reklame for mobiltelefoner eller dating tjenester er ikke noe jeg ønsker å se på reptilfreaks så sant de ikke betaler veldig bra.

Det har aldri vært reptilfreaks sin intensjon å tjene penger, men det koster noen tusenlapper i året å drive en side som dette. Om Reptilfreaks skulle plutselig begynne å generere mer penger enn hva vi bruker på drift av siden vil en stor prosentdel av disse pengene gå tilbake til medlemmene i form av premier til konkurranser eller bli gitt til en relevant veldedig organisasjon.

Huff, jeg syns det var grusomt og utrolig irriterende med reklame banneren øverst. Ikke minst fordi jeg ikke er interessert i å finne ledige damer i Oslo, men også fordi jeg syns den tok for mye plass og gjorde at je gfaktisk ble irritert da jeg så den hehe. Jeg håper ikke den blir der!
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 17:55   #7
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Standard

Det syns jeg også De vil nok forsvinne igjen om ikke så veldig lenge..

Ledige damer i Oslo sier du, trodde det var midt i blinken for deg ?
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 17:59   #8
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,530
Standard

Sitat:
Det syns jeg også De vil nok forsvinne igjen om ikke så veldig lenge..

Ledige damer i Oslo sier du, trodde det var midt i blinken for deg ?
Og så oppdaget jeg at det var en banner UNDER og...gurimalla

Ledige damer er desverre ikke så veldig interessant for meg, hadde stått noe som ledige hunks eller lignende så skulle jeg heller tatt meg bryet å klikket inn. Men jeg skjønner jo at du ville ha en slik annonse stående så du kunne ta å kikke litt innimellom
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 18:06   #9
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Standard

Pokker der røk den fantasien
Kan nok garantere at dette ikke disse annonsene blir noe evigvarende prosjekt
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 18:10   #10
Reptilfreak

Kristian262 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
Meldinger: 968
Blog Entries: 2
Standard

Sitat:
Pokker der røk den fantasien
Kan nok garantere at dette ikke disse annonsene blir noe evigvarende prosjekt
Den reklamen som er nederst kan du ha (hvis det går ann å bare ha en av reklameradene), den er ikke i veien.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Mere dårlig reklame!!! skakksiden Småprat 6 03-08-2007 09:52
Dårlig reklame for hobbyen vår... skakksiden Media 17 27-10-2006 12:52

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:16.