| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Syntes det er litt synd man ikke kan slette/redigere eget innlegg lengre enn tiden er stilt inn på nå.
Ofte om man skriver ett innlegg, så kan det bli misstolket av noen som leser det.Folk har lett for å gå litt rett på om ting er skrivd litt feil, og da hadde det vært greit å ha muligheten til å skrive det om så det ser litt "bedre ut". Til og med der det ikke har kommet nye innlegg under så kan man ikke redigere. Håper det går å få fikset på dette .
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
hvorfor kan vi ikke få slette eller redigere egne innlegg?
alle forum jeg har vært på har dette vært mulig å gjøre. synes det er veldig ok å kunne slette eller redigere mine egne innlegg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Dette er skrevet mye om tidligere, men jeg kan godt fortelle hvorfor vi ikke tillater dette en gang til.
Alle kan editere sine egene innlegg i 20min etter at det er skrevet. Har man skrevet noe dumt/feil er dette rimelig tid til å rette opp feilen. Har man behov for å redigere noe utover den tiden kan man rapportere innlegget sitt til en moderator og forklare hvorfor man ønsker å endre dette. Har man skrevet noe feil eller dumt i en diskusjon, så er det ikke verre enn å gå inn å skrive rettelsen i et nytt innlegg. I en diskusjon vil man også ved å endre sine egene innlegg til å se litt bedre ut ved en senere anledning i mange tilfeller ødelegge hele poenget med diskusjonen. Dette vil vi ikke tillate og oppfordrer heller de som skriver et innlegg å tenke seg om en ekstra gang. Slette innlegg vil aldri bli tillatt på reptilfreaks. Ønsker man innlegget sitt slettet så kontakter man moderator med en god grunn for hvorfor dette skal slettes. Sist endret av Frogger; 16-04-2009 kl 11:39. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
den er grei, men det betyr at i hvertfall jeg kommer til å være tilbakeholden med å legge inn innlegg for jeg liker ikke at jeg ikke kan slette eller endre mine egne innlegg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Det er ditt valg. Slik jeg ser det så bør man prøve å være istand til å stå for det man har skrevet i litt mer enn i 20min
Vi skulle gjerne økt editerings funksjonen til uendelig, men dessverre er det alltid en eller annen som må missbruke denne retten noe som fører til at vi setter den tilbake. Sist endret av Frogger; 16-04-2009 kl 12:05. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
20 min er mer enn nok tid.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Den er grei.
Det hender jo av og til att man skriver/svarer på innlegg og deretter logger ut. Neste gang man går inn så ser man att andre har svart etter det, og att det har blitt litt feiltolket. Og da er det for sendt å gjøre noe. Men da får jeg før lese mere enn jeg skriver på forumet, Så slipper jeg det problemet. ![]() Takk for svar.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Jeg skjønner godt hva du mener Moniq. Hadde vi ikke opplevd at folk missbruker editierings funksjonen så ville vi også vært mye mer åpen med den. På den andre siden så er det mye mer effektivt å rette feil en i et nytt innlegg om man allerede er blitt feiltolket. De som har feiltolket deg vil som oftest ikke lese det første innlegget en gang til, men fortsette der de slapp.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Og kanskje folk kan bli flinkere til å rette på skrivefeilene sine! *rettemani*
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Siste innlegg | Viridovipera | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 4 | 05-12-2008 17:37 |
| LITT redigering.. | Mr Matsy | Småprat | 3 | 21-09-2008 19:13 |
| Bronchocela cristatella, egne erfaringer | Repti_queen | Andre øgler | 5 | 07-11-2007 09:30 |