| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østfold
Alder: 23
|
Noe som ville vært utrolig fint var om jeg slapp å logge inn 6ganger for å faktisk være pålogga
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Bare få browseren din til å huske passord... jeg har ikke "logget inn" på Reptilfreaks siden dagen jeg registrerte meg her.. Med mindre jeg har vært på en annen PC..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Tror du må utdype hva du mener for at jeg evt. skal kunne feilsøke.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Jeg også har bare logget inn èn gang på hver PC, deretter slipper jeg å logge på om igjen.
Men man må få browseren til å huske passordet og brukernavnet.
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge
Alder: 23
|
Når jeg er på forsiden og skal logge inn, kommer medingen, Takk for at du logget inn Marcel..
deretter skal den automatisk sende deg inn på hovedsiden. Når jeg kommer dit så står det fortsatt at jeg ikke er innlogget. Slik at jeg må logge inn, trykke "forum" så "hjem" og da står det at jeg er pålogget. Litt tungvindt, men det funker.. Mvh Marcel
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
meg å.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
SÅ lenge ingen forteller meg hvilken browsere og versjon de opplever dette med så er det fint lite jeg kan gjjøre.. For at jeg skal kunne feilsøke må jeg kunne regenerere feilen.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Jeg bruker den nyeste Internet Explorer (8) nå og jeg er alltid innlogget når jeg går inn på Reptilfreaks, hovedsiden. (Vista) Når jeg tidligere brukte den nest nyeste Internet Explorer oppstod dette problemet...(XP) Som sagt fungerer det nå med den nye typen Internet Explorer. (Trenger du mer info Frogger?)
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|