| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
ang. noe helt annet, gidder ikke åpne en egen tråd lissm..
er det min pc som er fucka eller fungerer ikke galleriet? jeg har klikke på det mangen ganger, første gang var for lenge siden, har dere ikke fått gjort noe med det enda? eller er det noe jeg må fikse på pc`en min?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Fordi det kan blir vedlig forvirrende med to gallerier. Alle medlemmer har sitt personlige billedgalleri under profilen sin.
Om det oppstår igjen så blir det som et offentlig og mer arts orientert billedgalleri.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
det var slikt galleri jeg hadde håpet det var, at man klikker på dyrene og at det blir kotegorier. kjipt det krasjer med bildene på medlemmenes side, blir liksom så mye leiting om jeg skal finne noen spesielle arter eller noe..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Oslo
Alder: 25
|
Går ikke ann å ha et kategorisert gallerisystem, også kan brukere linke til bilder av sine dyr i profilen? Kan man lete etter dyr kategorisk, og likevel finne bilder av de enkeltes dyr inne på profilen dems.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det går dessverre ikke. Galleriet i profilen deres er innebygget i Vbulletin, det gamle galleriet var et tillegg.
Galleriet under profilen deres vil bli utbygget etterhvert som Vbulletin blir oppgradert. Om vi oppretter det gamle galleriet igjen vil det derfor ikke være noe noe personlig billedgalleri i dette galleriet (da alle har det allerede). Men heller et sted hvor man kan legge de fineste bildene sine slik at det kan bli som en database over forskjellige reptiler og virvelløse dyr. Jeg tror det er den ryddigste måten å gjøre det på slik at det ikke blir total forvirring i hvor bildene skal legges inn. Sist endret av Frogger; 14-01-2009 kl 01:09. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |