| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Det er litt rotete sånn som det har blitt nå med denne oppdelingen av alle postene.
Går man inn på reptil delen, så ser man samme innlegg på flere steder. Som man kan se her: Reptiler - Reptilfreaks.no her kan man se at man har samme innlegg to steder og det gjelder flere innlegg. Det er litt halvsnodig det der syns nå jeg da. Litt rotete blir det også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ikke helt med på hva du mener nå Gibbs.. Gidder du lage et eksempel?
En del tråder er flyttet, de er merket med flytte disse kan du kan se to steder hvorav en er redirect til nytt sted, er det disse du mener? De vil bli automatisk fjernet etterhvert og er der kun middlertidig for at ikke søkemotorene skal få inn 2000 feile url'er |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hvis man går inn på den linken nå, så ser man på forumposten Slanger, så får jeg opp Star gazing spider baby!
Jeg skjønner hvorfor, men det så bare litt snodig ut når det var 2x2 dobbel postinger nedover.. Hvis du skjønner.. Skal det være sånn at hvis man legger inn en post under Agamer, så vil denne posten også ligge på Øgler.. Da ser det i hvertfall ut som det er mye aktivitet her og det er bra hehe
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||