| Forslag til endringer/forbedringer av siden Har du forslag til noe som kan endres til det bedre på siden er dette stedet å poste det. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Haugesund
Alder: 25
|
Da jeg skulle bli medlem på reptlil freaks takket jeg nei til nyhets mail fra admin. Dette førte til at jeg aldri fikk aktiverings mailen jeg skal bruke til og aktivere mitt medlemskap.
Fikk heller aldri svar fra dere når jeg spurte når denne mailen skulle komme. Brukeren jeg brukte da var Methoxy. Men da jeg takket ja til nyhets mail fra admin, gikk det knirkefritt. Liten hake å rette opp i der! Men ellers topp side
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
mystisk.. nyhetsbrevet har ingen ting med registrerings mailen å gjøre
Jeg vet at enkelte kan oppleve at registrerings mailen blir registrert som spam av epost serveren eller epost klienten sin, er du sikker på at det ikke er dette som har skjedd for deg? Sist endret av Frogger; 27-12-2008 kl 18:07. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
100 prosent sikker på det du.. Jeg brukte hushmail, kan det ha noe å si?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det kan være hushmail sitt Spamfilter som stoppet den, men det kan også være noe annet uforklarlig. Jeg har søkt igjennom div. support forum ang. dette og ingen har hittil funnet ut hva som skjer. Fellesnevneren er at det alltid er hos de gratis email tilbyderne dette oppstår (yahoo, hotmail, gmail, hushmail osv).. Hushmail generelt dårlig rykte på seg for Spam, og står omtrent på samtlige ban lister jeg har kommet over. Domenet er enda ikke bannet her.
I server loggen vår står det at mailen var sendt. Jeg har for morroskyld sendt validerings mailen til Methoxy en gang til så får vi se om den dukker opp denne gangen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Har faktisk ikke fått noe denne gangen heller.. Men samme det, det funket utmerket når jeg brukte hotmail på denne brukeren. Hushmail er nok temmelig crap ja.. Men takk for at du undersøkte hvertfall
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Molting.. Feil? | Ada93 | Taranteller | 9 | 20-11-2008 03:49 |
| Feil i reklamen... | Trond1 | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 4 | 11-09-2008 14:09 |
| Retting av feil. | Frogger | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 9 | 06-08-2008 21:08 |
| Gjorde vi noe feil? | MagnusS | Taranteller | 27 | 30-03-2008 19:15 |