| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
|
hei folkens!
finns det en buttik i tromsø der jeg får kjøp kylling t fôr? Alternativt mus eller annen gnagere. Levende e best ... Hilsen en som ikke eier reptil eller lignende!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Det er (som du sikkert vet) ulovlig å bruke levende dyr som fôr i Norge, så du får nok ikke kjøpt det som "fôrdyr". Men dersom du skal satse på oppdrett av eget fôr, så får du jo kjøpt div, gnagere på den lokale dyrebutikken.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jo, jeg vet det men liker nydøde dyr bedre en frossne dyr! var på dyrebuttiken på jekta, der fantes det kun hamster vilket er litt for stort for mine behov! hvor finner jeg flere buttiker som har litt større utvalg av gnagare (div. arter)?
oansett: er og takknemelig for tips om bønder som har høns hvor jeg ev. får kjøpt ferks / levende kylling! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Kan jeg spørre hva du skal bruke det til? du sier jo du ikke eier reptiler, men at hamster kan bli litt for stort for dine behov.. Ble bare litt nysjerrig =P
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Troms
Alder: 22
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Ja, pluss at en kylling er større enn et hamster..
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
kaller seg for kyllingsspisern da, så veit ikke helt jeg
![]() spiser kylling jeg å, men den skal være død, stekt og krydra
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
hei folkens!
har vært på buttiken jeg fikk tipps om. fant desverre ikke noen passende gnagere. de bør ha naturlig farge og dyrere en jeg tenkt meg. en får jo frossen mus t ca 10 kroner, da har jeg ikke lyst å betale 10 ganger så mye for levende. fantes for øvrigt ikke frossen mus å få kjøpt der heller ... o hvis jeg hadde lyst å fortelle hva det e jeg skall ha dem till hadde jag nog gjort det! hehe (kanskje jeg får anledning till det seinere) søker fortsatt hel kylling. (kun noen timer gammel er best) Sist endret av kyllingspisern; 05-08-2008 kl 19:22. Begrunnelse: <br /> |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kylling, tromsø |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tromsø | abarth | Reptilfreaks treff | 20 | 13-04-2010 16:34 |
| Pinkies vs kylling | nemesis230ce | Agamer | 1 | 07-08-2008 16:03 |
| taranteller og anna snacks på tromsø museum | Fattail | Taranteller | 21 | 30-01-2008 23:30 |
| Nytt sted å bo og trenger info om butikker i tromsø. | slicer | Taranteller | 0 | 16-08-2006 13:15 |