| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: buskerud
|
hvor mye bråker egentlig disse små krabatene da de antageligvis blir stående inne på rommet mitt. går det ann å sove eller er det utelukket? kan jo ikke sette de på verandaen så kaldt som det er nå?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
De bråker nok litt.
For å slippe bråket, kan du klippe av vingene til hannene(?), de har ikke følelser der, men det er jo litt av en jobb, da :S
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg hadde ca. 30 stk omgangen på rommet og de plaget ikke meg i det hele tatt. Jeg passet også på at de plukket ut flest hunner i butikken og at jeg serverte flest hanner Skal du ha mange, derimot, vil du nok få en del lyd.. Det du kan gjøre hvis du orker er å klippe deler av vingene til hannen. Men prøv å fôr først og fremst med hanner så du blir kvitt det meste av lyden.
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
jeg har hatt opptil 2000 sirriser ++ stående i stua mi. Klart det høres litt...men er utrolig korsli lyd og ikke minst(for min del) meget avslappende lyd som jeg lett sovner til
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
|
Hørt om Herptiler?
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
er ikke bare taranteller som spiser sirriser ![]() jeg spiser dem nemlig selv..mmmmm...sprøstekte sirriser
|
|
![]() |
| Emner |
| bråk, sirriser |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Høy eller gress til sirriser? | Fluffy | Andre insekter | 7 | 06-01-2008 21:54 |
| om sirriser | reptildude | Andre insekter | 7 | 01-06-2007 12:04 |
| denna får jeg sikkert mye bråk for.... | straymond | Fôrdyr | 52 | 22-05-2007 19:27 |
| sirriser | CareLess | Agamer | 1 | 03-09-2006 17:25 |
| For raske sirriser | Chixz | Fôrdyr | 13 | 02-05-2006 20:15 |