| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Grimstad
Alder: 26
|
Jeg tar opp dette med voksmøllarver igjen.
Nå har jeg nettopp fått ett par hundre fra livefood, og vet ikke hvordan jeg skal fore de eller holde de. Har lest litt rundt her og andre steder som engelske sider og det jeg har funnet ut foreløpig er att de skal ha det tørt men ikke fuktig og romtemp. Har tenkt å prøve å avle litt på de så skal ikke ha de i kjøleskap. Er veldig usikker på hva de skal fôres med, har sett att noen forer med byggrub (har ikke peilingpå hva det er). Går ut i fra att det er noe korn/havregryn greier, men utover det har jeg ikke peiling. Så viss noen har fôr tips tar jeg gjerne imot det ![]() De kom i sagspon, kan det brukes som bunnsubstrat? Når de kommer til avl, går dette mest av seg selv? Att de blir til pupper, så møll og så parrer de seg og legger egg? Bare til å rette på meg viss jeg sier noe feil her |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Grimstad
Alder: 26
|
Ingen som har noen tips?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| avl, fôr, voksmøllarver |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til "Voksmøllarver – hold og oppdrett" | jarex | Kommentarer til faktaarkene | 24 | 17-08-2011 13:37 |
| Voksmøllarver – hold og oppdrett | nika86 | Fôrdyr - Hva mater vi med | 0 | 09-07-2008 21:53 |