| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Hei!
Jeg har et lite spørsmål igjen. Jeg har sett de selger frysetørret siriss/gresshoppe mange steder. Spørsmålet mitt er da dette; Inneholder disse like mye vitaminer/mineraler/whatever som levende sirirrer, eller er det bare "ett tomt skall"? Eller formulert på en annen måte, kan man like godt gi skjeggisen frysetørret som levende?(Så lenge han spiser de selvfølgelig)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
http://www.reptilfreaks.no/forum/65415-post4.html
Du vet ikke hva disse sirissene er fora med, så du kan ikke være sikker på vitamininnholdet. Setter penga mine på at det er mye "tomt skall" i sånne forpakninger. Les gjerne innlegget jeg posta i link.
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. Sist endret av Myrabas; 01-03-2008 kl 11:28. Begrunnelse: Faen ta deg Leif. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Stockholm
|
Som regel spiser dyrene litt mer når det er tørr mat av min erfaring.
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Det er mye mindre mat i disse tørkede, så det er mye bedre å gi levende..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Jeg har litt erfaring med disse, Sprø utenpå, myke/saftige inni. Kommer ann på prudsenten da, de er også billige, noen selger de kilovis. Men som sagt er det ikke like mye næring i de.
|
![]() |
| Emner |
| frysetørret, mat, skjeggis, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|