| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2011
Sted: Telemark
|
Hei alle sammen!
Har vært så heldig at jeg har fått tak i kneler kokonger Da nymfene til Miomantis paykullii trenger bananfluer, prøver jeg å få kjøpt vingeløse bananfluer. Som er noe mer praktisk enn de som svermer søppla om den ikke tømmes. Var i kontakt med dyrebutikken på Notodden ang knelere for en uke siden. De ønsket nesten ikke snakke med meg om det engang ettersom de sa det var ulovlig i Norge. Derfor tviler jeg på at de kommer til å ta inn vingeløse bananfluer for meg. Men skal høre i morgen. Vil helst unngå å kjøpe fra utlandet. Noen som driver med slikt på forumet? Noen som vet om dyrebutikker kan/vil ta inn slikt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
1. Knelere er fullt lovlig i Norge
2. Vingeløse bananfluer er nok ikke så få lett å få tak på, bananfluer som ikke flyr derimot... IMAZO som leverer til (nesten) alle dyrebutikker i Norge leverer dette PS : hva heter dyrebutikken på Notodden, kanskje jeg kan ta en telefon til dem og forklare dem ett og annet i morgen..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Fy søren hvor mye dumme folk som er der ute da xD
De burde da virkelig ha LITT peiling når de jobber i dyrebutikk, hahah. Du må nok bestille på nett og da mest sansynlig fra utlandet. Jeg har selv handlet fra springhalen.dk og rickslivefood.co.uk så de kan jeg anbefale
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tenkte ikke på det
![]() Blir vel litt stiv pris på det, blir det ikke?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Tror jeg betalte 45 for en kopp med fluer, som varte 4-5 uker på dyrebutikken på kilden vertfall..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Kilden i bergen? Det gjorde jeg og, men det er noen år siden så jeg kom ikke på det før nå
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2011
Sted: Telemark
|
45kr var ikke så dårlig egentlig! Får håpe de tar det samme her. Fikk ikke tid til å høre med dyrebutikken i dag. Så får ringe i morgen tenker jeg.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bananfluer | tsrebel | Slanger, øgler og skilpadder | 5 | 22-09-2011 09:45 |
| Noen som har vingeløse bananfluer? | Petterkopp | Andre insekter | 2 | 03-06-2009 16:08 |
| bananfluer, ha noe å gå på. | duefjes | Fôrdyr | 7 | 21-03-2008 00:35 |
| bananfluer | duefjes | Andre insekter | 5 | 26-07-2007 11:41 |