"
Gammel 07-07-2011, 22:17   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard Sirisser i kr.sand

Hei!

Hvor får jeg tak i ? Tror di selger på dyre butikken men var 6kr stykke tror jeg samt di er alltid så store :S

Noen spm ang det også!

Lenge lever 20 stykk i en slikt plast terrarium ?

Exo terra sine Sirisser som er på boks? Funker di som nødløsning da levende fòr er vanskeligt å få tak i ? (Forstå spørsmålet rett Planen er og serevere levende! Men iom at jeg bor på landet og det koster en del og komme seg inn til byen så må jeg også ha en nødløsning! )

Må bare bekklage vist folk mener jeg lager mye tråder og spør for mye....Er det at jeg skal hente Reptil og 1-2 ukers tid.. Så vil prøve lære meg en go del om di så nå er det maten som står for tur ,hehe
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 07-07-2011, 22:52   #2
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard

Kanskje en idé å tenke på avling av siriss eller dubia? Da får man di fineste og sunneste fórdyra, gratis og alltid tilgjengelig Hatt dubia avling en liten stund nå og angrer ikke ett sekund!
tannkrem er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 07-07-2011, 23:08   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av tannkrem Vis post
Kanskje en idé å tenke på avling av siriss eller dubia? Da får man di fineste og sunneste fórdyra, gratis og alltid tilgjengelig Hatt dubia avling en liten stund nå og angrer ikke ett sekund!
Lurt litt på siriss avl... men dubia skjer ikek vil ikek ha huset fult av kakkerlakker! off Men tenkte prøve avl av sirriser for gøy.... Kjøpe et plast terrarium.. Sette på badet gulvet Og ha en skål med fuktet jord oppi som di kan legge eggene i og kaste inn noe gulerot og noe sånt som for i blandt
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-07-2011, 23:15   #4
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard

Dubia lever lengre, formerer seg bedre, mere hardføre, lukter ikke, vanskeligere for å rømme, lettere å avle, lettere å stelle med. Og først og fremst, bråker di ikke! Jeg har hatt sirisser også, og trodde jeg skulle gå på veggen. Men er klart det er smak og behag Må jo gjøre det som fungerer best for deg. Helt klart verdt et forsøk om man til tider har problemer med å få tak i fór.
tannkrem er offline  
Svar med sitat
Gammel 08-07-2011, 07:03   #5
Reptilfreak

Dantalian sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
Meldinger: 94
Standard

Og de biter ikke.
Sitat:
Opprinnelig postet av tannkrem Vis post
Dubia lever lengre, formerer seg bedre, mere hardføre, lukter ikke, vanskeligere for å rømme, lettere å avle, lettere å stelle med. Og først og fremst, bråker di ikke! Jeg har hatt sirisser også, og trodde jeg skulle gå på veggen. Men er klart det er smak og behag Må jo gjøre det som fungerer best for deg. Helt klart verdt et forsøk om man til tider har problemer med å få tak i fór.
Svar med sitat
Gammel 09-07-2011, 09:33   #6
Reptilfreak

Proxor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
Meldinger: 219
Standard

Eg har slike sirisser på boks, dem virket litt forstore for mine leo som bare er 1,5 og 2mnd gamle. dem har ikke rørt dem enda, skal teste og dele dem i 2 og se om dem tar dem da.
dem spiste vertfall melorm fordiom dem var døde da det var noen som ikke var liv i av dem som fulgte med i beholderen eg motok leosene i så burde vel klare og få dem til og ta døde sirisser også, så får se ikveld når eg komme heim fra jobb om eg får delt opp noen og se om dem tar dem.
Proxor er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
fjøset på ku skolen.altså Søgne videregående skole :) david gabrielsen Andre dyr 9 09-04-2011 18:33
Sand til Ørkenskorpion Galil Skorpioner 4 02-11-2009 22:25
Sand til terra? Devilizer Utstyr 1 30-04-2009 07:37
sand til reptiler misspower Gekkoer 15 06-03-2007 19:05
sand myraas Terrarier 3 22-05-2005 22:17

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 21:58.