| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei!
Hvor får jeg tak i ? Tror di selger på dyre butikken men var 6kr stykke tror jeg samt di er alltid så store :S Noen spm ang det også! Lenge lever 20 stykk i en slikt plast terrarium ? Exo terra sine Sirisser som er på boks? Funker di som nødløsning da levende fòr er vanskeligt å få tak i ? (Forstå spørsmålet rett Planen er og serevere levende! Men iom at jeg bor på landet og det koster en del og komme seg inn til byen så må jeg også ha en nødløsning! )Må bare bekklage vist folk mener jeg lager mye tråder og spør for mye....Er det at jeg skal hente Reptil og 1-2 ukers tid.. Så vil prøve lære meg en go del om di så nå er det maten som står for tur ,hehe
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
off Men tenkte prøve avl av sirriser for gøy.... Kjøpe et plast terrarium.. Sette på badet gulvet Og ha en skål med fuktet jord oppi som di kan legge eggene i og kaste inn noe gulerot og noe sånt som for i blandt
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Dubia lever lengre, formerer seg bedre, mere hardføre, lukter ikke, vanskeligere for å rømme, lettere å avle, lettere å stelle med. Og først og fremst, bråker di ikke! Jeg har hatt sirisser også, og trodde jeg skulle gå på veggen. Men er klart det er smak og behag
Må jo gjøre det som fungerer best for deg. Helt klart verdt et forsøk om man til tider har problemer med å få tak i fór.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Og de biter ikke.
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
Eg har slike sirisser på boks, dem virket litt forstore for mine leo som bare er 1,5 og 2mnd gamle. dem har ikke rørt dem enda, skal teste og dele dem i 2 og se om dem tar dem da.
dem spiste vertfall melorm fordiom dem var døde da det var noen som ikke var liv i av dem som fulgte med i beholderen eg motok leosene i så burde vel klare og få dem til og ta døde sirisser også, så får se ikveld når eg komme heim fra jobb om eg får delt opp noen og se om dem tar dem. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| fjøset på ku skolen.altså Søgne videregående skole :) | david gabrielsen | Andre dyr | 9 | 09-04-2011 18:33 |
| Sand til Ørkenskorpion | Galil | Skorpioner | 4 | 02-11-2009 22:25 |
| Sand til terra? | Devilizer | Utstyr | 1 | 30-04-2009 07:37 |
| sand til reptiler | misspower | Gekkoer | 15 | 06-03-2007 19:05 |
| sand | myraas | Terrarier | 3 | 22-05-2005 22:17 |