| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
På nordens BESTE kjøpesenter finnes det EN eneste dyrebutikk!! der får du kjøpt 150 stk sirisser for 339 kr, 1 for 6kr og kjøper man OVER 10 koster de 4kr!!!
![]() Ser ut til å lene seg litt mer mot oppdrett her!
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: I nord-norge
|
Sitat:
Hvis du tenker på å starte oppdrett, og kan bruke Dubia istedenfor sirisser, så vil jeg anbefale det. Ingen støy eller lukt. Og de lever mye lengre
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Ikke no fare med mat her i gården,,, kakkisene avler nesten FOR fort her, kjøpte en go del av Martink, og nå har jeg en haug av småtasser som krangler om gullerøttene!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Beklager, så ikke at første post var postet for to mnd siden.... Men uansett, oslo zoosenter gir ut fine pakkepriser på den type fòrdyr
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
I diverse dyrebutikker i nærheten av meg koster det 7 kr pr siriss..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
7,-
fullvoksne da vill jeg tro. 5,- i midt område
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
På galleriet var det 7kr pr siriss, 1 kr pr melorm og så tror jeg det var 5 kr pr zophobas..
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Om det er interesse for å kjøpe privat, så klekker det en del sirisser hos meg for øyeblikket, har dog ingen sirisser til salgs større enn 1mm enda, trenger det jeg har av stort selv.. men i løpet av 2-3 uker burde det være noe klart.. Kommer til å avle mye i fremtiden, så send meg en pm, eller mail til reptilfor@gmail.com om det er av interesse!
Tenker da 1 kr stk ved første omgang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|