| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei har tenkt å gjøre variasjon av maten til skorpionen min så jeg tenkte at jeg skule kjøpe melormer å gi den i stede for sirriser.
*hvor mange bør jeg kjøpe *hva skal i terrariumet deres *hva spiser de *hvor høyt bør vegene på terrariumet vere *hvor høyt flyr melorm biller *spiser keiser skorpion melormer *spiser keiser skorpion melorm biller *hvordan skal terrariumet til melorm billene vere *hva trengs for å avle melormer *hvor lang tid tar det før en melorm blir til en bille *hva spiser melorm biller |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: akershus/lørenskog
Alder: 32
|
Sitat:
hei ![]() Melorm - Tenebrio molitor her har du mye bra info om melormer.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Sleng de i en isboks med havregryn, sleng oppi en agurk bit eller noe iblandt, så klarer de seg helt fint, forpupper seg og blir til biller og begynner å avle..
Null hokus pokus med andre ord. Har aldri sett att billene flyr, men om du er redd for det, så sett på ett lokk på boksen, med noen luftehull. Er som regel ingendyr som spiser billene.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tønsberg
Alder: 32
|
Hei!
Det har ikke noe for seg med melorm til keiserskorpioner. De vil mest sannsynlig grave seg ned i substratet før de blir spist. Ville heller prøvd med kakkerlakker om du vil variere litt. Melorm er lite egnet som for til skorpioner generellt bortsett fra unger, har klipt opp melorm og gitt det til små skorpioner med stor suksess. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| melorm som mat | Markus S. | Slanger, øgler og skilpadder | 8 | 12-03-2010 17:47 |
| mat til melorm | reibrus | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 4 | 24-02-2009 14:08 |
| Melorm | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 17-01-2009 11:54 |
| melorm | anniken | Fôrdyr | 3 | 23-06-2007 07:46 |
| Melorm | Sid | Fôrdyr | 5 | 28-03-2006 12:57 |