| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: akershus/lørenskog
Alder: 32
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
drit i felleskjøpet
og da har de sikkert de store brettene i tillegg=) de har gjerne ikke noe inne nå, men si ifra at du vil gjerne ha noen, så venter du 2-3 dager før du får de![]() jo mere de kaster, jo mere må de betale. så de er nok mer enn nok fornøyd med å kvitte seg med de og er du ekstra smart, så tar du med deg alt de har selv om du gjerne bare trenger 6-7 brett.. så er det bare til å ligge ut for salg her inne.. 5-10kr stykke eller noe.. om jeg hadde trengt på egg kartonger på dagen, så hadde jeg glatt betalt noen kroner for brettet for å slippe å "stresse" selv
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() jeg bor ikke langt unna en skole med hotell og næringsliv, så da får jeg ta en tur dit på dagen i morgen å snakke med de. har en kompis som har musikkstudio i leiligheten sin, han har eggkartonger på veggene, så jeg kan jo egentlig bare si at jeg skal lydisolere ett rom eller noe, da får jeg sikkert en del, vis de har da selfølgelig. Mvh. Knut
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2006
|
Kan du ikke bare invitere hele nabolaget på eggerøre?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Rogaland
Alder: 25
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Alle Felleskjøpbutikkene skal ha det.....
EGGBRETT FOR 30 EGG PK Á 117STK - ATEC AS - Felleskjøpet Har også en jeg har pleid og få av, men mindre pes når man har kjøpt så det holder
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Sitat:
Beholdningsoppslag - søkeresultat Vare Leverandør Delenummer EGGBRETT FOR 30 EGG PK Á 117STK ATEC AS 987 Sted Telefon Antall Enhet BØ 03520 3 ESKE HØNEFOSS 03520 1 ESKE NAMSOS 03520 2 ESKE RØRVIK 03520 116 ESKE
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|