| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
tenkte og innredet terra til den nye Costa Rican Tiger Rump tellan min i dag, jeg har kun bark og bruke som bunn substrat og da lurte jeg på hva vil skje når jeg skal mate den med Dubia "nymfer" er litt større enn nymfer. vill disse grave seg ned og bli borte? eller vil dem komme opp titt og ofte så tellan til slutt tar den?
og er det for tidlig og sette en sling i 30x30x30 terra siden den er så liten? med tanke på å finne maten o.l.? tips mottas med stor takk.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tror de vil forsvinne rimelig kjapt..
Men slik jeg gjør det med foring av tarantellaer, så bruker jeg lang pinsett, slik at jeg er sikker på at tarantellaen får maten med en gang. Da slipper du fordyr som løper rundt i terrariet, eller forsvinner.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
ja, en lang matepinsett er vel ikke dumt. men jeg har akkurat vært på plantasjen og kjøpt Tiurtorv. det er vel noe bedre enn bark med tanke på att Dubia kakkisene graver seg ned?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kakerlakk oppdrett | ludvigll | Media | 6 | 05-11-2009 19:36 |
| kakerlakk på rømmen | stokken | Fôrdyr | 3 | 27-09-2009 22:30 |