| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hei!
![]() Ja, da har jeg noen spørsmål om bananfluer, skal jo snart hente meg 3 sørgegekkoer og det hadde vært litt kjedelig hvis jeg ikke kan tilby de et godt utvalg av forskjellig mat. Så det jeg lurte på mest var egentlig hvordan man i basic får bananfluer? Har lest igjennom noen caresheets osv men jeg har fortsatt noen spørsmål som kanskje virker litt dumme men jaja. *1. Jeg lurer på om banan fluene kommer av seg selv fra medien du lager, eller må du tilføye fluer? *2 Er de raske? *3 Har lest at de er vingeløse og kan ikke fly, men går det an og gjøre noe så de får vinger? Sette nedi en vanlig husflue eller noe? Sånn at gekkoene kan få jaktet litt? ![]() *4 Tar det lang tid før du starter medien til du har fluer? Det var de spørsmålene jeg hadde i første omgang, håper noen kan svare
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Vis du vil ha husfluer, så kjøp maggot på en sportsbutikk som selger slikt til sportsfiskere. Da får du fine tjukke fluer som kan fly.
Vis de ikke har maggot kan de sikkert ta inn til deg. det gjør sportsbutikken her for meg, men da kjøper jeg 5 bokser av gangen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Njaa, kanskje jeg skal gjøre det og. Så får jeg satt de litt på prøve
![]() Men skal nok uansett prøve og sette noen kulturer med bananfluer for og se hvordan det går
|
![]() |
| Emner |
| banan, banan fluer, fluer, spørsmål |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen spørsmål om keiserskorpionene. | Spoekman | Skorpioner | 2 | 28-11-2009 23:04 |
| Noen som har vingeløse bananfluer? | Petterkopp | Andre insekter | 2 | 03-06-2009 16:08 |
| Noen spørsmål ang Boa C | SpontaN | Boa og pyton | 8 | 13-04-2008 20:06 |
| noen spørsmål om pinnedyr | Kristian262 | Pinnedyr | 5 | 07-09-2007 08:26 |
| noen spørsmål ang. leo | anniken | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 21-08-2007 12:41 |