"
Gammel 08-02-2010, 18:22   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 32
Meldinger: 36
Question Gut load crikket drink

Hei, jeg har noen spørsmål ang Gut load crikket drink som kansje noen der ute kan svare meg på?

Jeg skulle vaske skjeen jeg bruker til å etterfylle Gut Load med, å la skjeen i et glass med vann. var ikke mye gele som var igjen på skjeen, men når jeg skulle tømme glasset var der innmari mye hvit gele oppi glasset. den Gut Load 946ml som jeg kjøpte er jo i utgangspunktet blå av farge også, så jeg fikk meg en stuss får de sto ikke noe om at jeg skulle tilføre vann til dette, bare bruke produktet slik jeg fikk de. så de jeg igrun lurer på da, er om at de er meningen en skal tilsette vann til dette? og er de de skadelig får mine dubia å gi dem dette uten å tilsette vann? i og med de ekspanderer noe så inn i katta.. tenker jo på de at di spiser jo dette, å jeg tenker jo mitt da om at dette også kan ekspandere inne i kakerlakken å faktisk drepe di hehe.. hadde jo vert kjipt å fått hele kulturen død
ronnyskodje er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 16:48.