| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 32
|
hei, noen som har en anelse om hvor jeg kan få kjøpt de pulveret som en kan lage vann om til en slags gele? hvet folk sier en ikke trenger de osv, men de kan jo umulig skade
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
vell, jeg er ny her så jeg fant de ikke hehe, men takk får svar =) fant slike beholdere med gele vann. var ute etter pulveret da slik jeg kunne lage selv av vann og appelsin juice, men di beholderene får holde =P
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Du kan kjøpe agar (et produkt fremstilt av alger) i pulverform på helsekostforretninger og på mange apotek. Det fungerer ypperlig som bindemiddel, og jeg har selv lagd gelé til diverse fôrdyr av dette
|
|
|
#7 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Nei på ingen måte. Selve utblandingen kan jo grise litt, men etter at det har stivnet så kan du skjære det i faste og holdbare terninger. Kan falle sammen hvis du blander for lite agar, og bli for tørr hvis du har i for mye. Her må en bare prøve seg frem
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
de skal jeg prøve=) takker får svar!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Water loss in scorpions living in arid environments | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 18-06-2009 13:10 |
| Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? | nemesis230ce | Boa og pyton | 10 | 30-03-2009 10:31 |
| Øgler Hvor mye mat? | Dahlia | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 24-01-2009 23:29 |
| Water traps! hahahahahaha | Olliw | Småprat | 8 | 10-11-2007 09:16 |
| Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? | Media | 5 | 11-12-2003 15:20 | |