| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
ja det ser ut som en melorm.men fines det melormer i norsk natur.for den på bilde har jeg faktisk funet i hagen.i en jordhug som var ful av småsteiner.så lurte jeg på va er det??.kan man bruke det som for til ederkoper og heptiler ??
tusen takk for alle svarene jeg får
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Hei...
Jeg tror det her kan være snakk om en kjølmark, larver av billefamilien smellere, Elateridae. Mvh Petter |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Melmark er et pestdyr i norge, det finnes mange arter.
Har sjøl fått en type uønsket i kakerlakk boksen min, mamma sleit lenge med å utrydde i tørrvare skapet. lett å få de i tørrvarene i skapet, derfor best å ha melprodukter, frokostblandinger osv i lukkete bokser. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
ja da komer jeg sikert til å gå på jakt eter såne når jeg får meg en leopardgeko selv en gang
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ja men det er jo bedre for helsen å finne maten til dyrene sine ute ja det tar kansje en time eller to men da får man jo frisk lufft når man er ute
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: I midten
Alder: 32
|
Når du leter etter mat til dyra dine ute i naturen så er det lurt å ikke ta fra der du tror det kan ha blitt brukt insekts- eller ugress spray. Det kan være skadelig for dyra dine.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er det noen som veit om noen steder de selger pinnedyr?? | stokken | Pinnedyr | 3 | 07-09-2009 14:18 |
| Noen som har noen tips for å få boaen min til å spise? | Sir_Hiss | Boa og pyton | 4 | 17-12-2008 11:36 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |