| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
har et lite spørsmål som jeg ikke finner svar på.. mulig jeg har oversett en tråd der det står noe om det, men slik er det nå bare
min svigerfar har en keiser skorpion som er fullvoksen, og spiser skjelden.. så er da bare en siriss annenhver uke som går med.. og han syntes det er litt dumt og gå inn på dyrebutikken og kjøpe en og en siriss.. så er det noen her inne som har et tips om hvordan de ovelever litt lengre? så han kan kjøpe noen stykker om gangen? har prøvd mye rart men ser ikke ut til og hjelpe noe særlig.. de dør i løpet av ca 2 uker uansett.. så, noen nyttige tips her inne?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Jeg har mine i et sånt et. (faunarium)
Altså sånn vanlig plast terra.. Det største. De har levd lenge. Der har de en rot, bløtt papir å drikke av, også får de litt forskjellig mat + sånn cricket dust. Mine har levd lenge slik de har det der. Sydenstemning her om natta
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
fryse dem funker ikke
kan jo prøve med yngre ja.. skal helt ærlig si at det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
jeg tok og hev de inne med skorpionen jeg.. siden den rører de ikke før den er sulten.. og der lever de i beste vellgående.. spiser og drikker av mosen som er der inne
så tror det var trikset
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Oppbevaring og fog av kakkiser | nemesis230ce | Fôrdyr | 9 | 03-04-2008 14:05 |
| Søknad om oppbevaring av skilpadde. | Halgeir | Lover og regler | 9 | 25-09-2006 22:11 |
| Oppbevaring | Eggy | Taranteller | 5 | 06-03-2006 22:54 |