| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Har lurt lenge på hvordan man avliver gnagere fra egen oppdrett på en human og fin måte. Og hvis man trenger "verktøy" til dette, hvor får man tak i det?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Jeg er ikke så hypp på å denge løs
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Ei heller å kaste dem i frysern, med mindre det er snakk om 100% nyfødte pinkies!!Absolutt human måte å avlive smågnagere på, er enten et kjapt kakk i hode, CO2 maskin, linjal bak nakken og et raskt hardt napp i halen (dislokerer nakken, de dør instantly hvis det er gjort riktig) Greia med human avliving er at de skal dø SKJAPT, hvilket de IKKE gjør ved å bli pælmet i frysern eller druknet.
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ble litt forbanna av den kommentaren der blowfish... Kaller du det humant så tror jeg du har tatt kraftig feil av det ordet..!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Funnet ut at co2 maskin vil være den beste måten for meg. Takk for svar
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
jeg skal etter vert få meg en kornsnok når den nye reptilloven kommer.så jeg kommer nok til å sete i geng med museoppdrte når jeg får kornsnoken min.men jeg kommer til å bruke henene til å avlive musa med.for jeg er ike red for å avlive ei lita mus. og jeg skal å bruke hamster buret mit til museoppdret
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Avliving av pinnedyr | emil | Pinnedyr | 21 | 22-09-2007 08:47 |
| levende gnagere på fly | straymond | Lover og regler | 4 | 23-11-2006 23:32 |
| Avliving av skilpadde? | pumpel | Småprat | 8 | 09-06-2005 09:56 |
| Gnagere som fôr. | Zun9wa | Småprat | 27 | 01-05-2005 11:49 |
| Her finnes butikkene som selger frossne gnagere: | Katrine | Fôrdyr | 8 | 23-03-2005 19:08 |