| Fôrdyr Fôringstips til herptiler og virvelløse dyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Akershus
Alder: 28
|
Jeg har finni ut at jeg ser veldig mye mer ned på bakken, og i grøfta, etter at jeg fikk et reptil i huset. Og i dag har jeg tatt noen runder rundt huset, og løfta på en del store steiner!
![]() Resultatet jeg fikk var ganske bra faktisk... I løpet av en liten time, sitter jeg igjen med ca. 50 store skrukketroll, 6 biller (likner på zophobas billene, mulig det er hornbiller), et par rød metallic biller (aner ikke navnet), og ei jævla kul snegle. Snegla har et leopard lignende mønster, og den var sikkert 15cm lang.. ![]() For å konkludere hele greia: Tida for å finne egne fordyr har starta! Så sett i gang folkens. Løft på litt steiner! ![]() hold også et øye med utelys (som er festa på huset bl.a), nattsvermere er på vei ![]() Mvh Blowfish83
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Skal fkse bilde nå.. Kan hende jeg blingsa litt på strl, har ikke målt den, men den var svær!!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Har sett selv i hagen, de er fine^_^
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Jeg skal ta meg en liten runde i morgen også, se om jeg finner litt mer når det er lyst.
Skal ta bilder og legge det ut her
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Så utrolig stilig! Den jeg så var mørkere og hadde tettere flekker.
Hadde vært kult om noen visste artsnavnene på de du legger ut bilde av
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Kul den der, ser ut som en Leopard Snegle ( limax maximus) Eller boasnegle som folk heller burde kalle den
![]() Du kan mate de med kattemat/hundemat, eller noe annet næringsrikt før du eventuelt gir dem til noen dyr. Disse kan bli opptil 20 cm, Mmm...
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Har vært å sett litt jeg og
![]() Fant ca 30 store løpebiller i går når jeg gikk tur med hunden (eddissene digger dem)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Masse Leopardgeckobilder... | GekkoGalaksen | Agamer | 10 | 12-05-2008 21:04 |
| Rengjøring av røtter/steiner/greiner??! | DevilDoll | Terrarier | 10 | 21-04-2008 15:58 |
| Kunstige steiner? | Mack | Terrarier | 8 | 28-11-2006 08:21 |
| steiner | LeoGeck | Skilpadder | 8 | 06-03-2006 22:49 |