| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Vel vi har jo en "catwoman"...så hvorfor ikke en "Lizard man"...
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
http://lh3.ggpht.com/_K_SFQ4Up1B0/Rj...nDkd08/376.jpg
Godt vi har forskjellig smak da for jeg synes ikke dette var særlig sexy
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Noe jeg alldri ville ha gjort, selvom jeg syns tattiser er kult (ikke hele kroppen), men er det noe jeg syns er kult er linser (noe lignende øye tattoo greia til gibbs)
![]() Skjønner at noen folk vill skille seg ut og alt det der, men en plass går "gensern" ![]() Hadde jeg fått valget mellom å bruke et par tusen for fylle hodet med tattis eller fått spesial bestilt linser fra 9mmsfx, så hadde jeg nokk godt for 9mmsfx linser ![]() Bare se det sinnsyke utvalget dems! ![]() 9mm SFX : Custom Contact Lenses Er det noen av disse jeg virkelig ha, så er det disse: Mirrored Black Sclera
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
![]() Ikke full tattooert små ekkel dame
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ANNE-M%7E1/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG]
![]() Nå var Michelle Pfeiffer så absolutt mye kuulere som catwoman enn Halle Berry |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| lizard |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Collared Lizard - Reptilparken ? | Xull | Småprat | 4 | 10-05-2007 18:48 |
| Acanthosaura crucigera (Mountain Horn Lizard) fra Vietnam. | Gibbs | Andre øgler | 6 | 14-08-2006 06:47 |