| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Vil anbefale dere til å ta dere tiden til å se denne filmen. Den kan sees gratis fra siden Zeitgeist - The Movie .
Jeg kan ikke bekrefte eller avbekrefte tingene som blir lagt frem her, men uansett er det veldig interresant, og noen jeg mener alle bør få med seg. Temaet i filmen er i grove trekk "The New World Order". Mvh Robin
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Har sett den nå..
Dette er en 100% må se film vil jeg si.. Takk for delingen Nagash!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
MÅ SE film! Mye som blir fremstilt som fakta som tilogmed jeg som hedning ser at er noe krøll med.
Men spesielt at allt likner mener jeg er sant! Money makes the world go round
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Kan jeg spørre om hva den egentlig er om?
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Den handler om mye fakta opplysninger..ganske mye, så se den bare
![]() ikke noe misshandling av dyr eller noe sånt fæle greier, så det er bare å kjøre på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Så den for et par dager siden.
Vil anbefale ALLE å se denne, bare for å ha sett den. mye intr. selv om jeg har lest om del av det fra før
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Prøvde å se dette med et åpent syn, men ble bare kraftig provosert når denne latterligheten av Gud, kom...
For det første kaller de Gud et menneske... Osv... Skal ikke ødelegge helt her, sikkert en interresant film. Men når det blir så lite saklig gidder jeg ikke mer.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Bestemte meg tilslutt for å gå videre, og se mer. Orker ikke dette med kristendommen, ble ikke helt overbevist der.
Men må si at det med WTC var utrolig overbevisende, og ikke minst skummelt. Utrolig interresant film! Anbefales til ALLE!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Er enig med deg at man skal respektere andres religion, men det er slående likhet mellom religionene. Og det er en kjentsak at mange av religioene har blitt\ blir brukt bare for å tjene penger. Sekter som blir startet og avlatsbrev i middelalderen fra katolikkene osv
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
Religion har alltid handlet om makt, drap og penger..
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| zeitgeist |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|