| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Tenkte jeg skulle legge ut noen videoer av dyra mine^^
Mine små D.leucomelas, er på ca. 20mm og 30mm, så de har fortsatt 2 og 1 cm igjen å vokse føre de blir voksene, terra de går i nå har ikke grodd seg til, og ser ikke så bra ut.. De skal flytte til et større terra etter som de vokser, og jeg kommer til å kjøpe 2-3 til, kule frosker^^ YouTube - Dendrobates leucomelas "Stue terra", terrarie står i stua, huser en trio med Dendrobates auratus, og en trio med Anolis carolinensis, Auratusene bryr seg ikke om anolene, og anolene bryr seg ikke om auratusene, ganske spesielt i grund, da auratusene er livredde for f.eks. mennesker som kommer for nær terrarie.. YouTube - Rainforest vivarium by Mr-repti Kommer til å legge ut flere videoer etter vært, dere finner også flere videoer i profilen min på youtube(mrrepti)
http://www.youtube.com/user/mrrepti Sist endret av mr-repti; 13-01-2008 kl 00:41. Begrunnelse: Endrett litt,så man faktisk kunne se videoene *flaut* |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Pilgift er tøffe!
Det nederste terrariet ditt var veldig pent. Vurderer å begynne å spikre noe ligende regnskogs terra til noen taranteller, men tiden får vise hvor bra det går. Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
fette terrarier du har mr-repti!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Takk folkens^^
Null problem å bygge terra, så lenge man har tilgang på riktig matrialer, og har bra fantasi=P
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Heisann folkens! Har filma litt mere i dag..:Gekko vittatus
YouTube - Gekko vittatus Kjempe dag gekko (Phelsuma madagascariensis grandis) YouTube - My day gecko Homopholis fasciata, en skikkelig hissig propp,av en liten gekko å være.. Terra ser fuktig ut,skal være tørrere,men dusjet nettop terra.. YouTube - Homopholis fasciata Rhacodactylus ciliatus (crested gekko) har blitt rødere i fargen, og er vel 5-7 måndter gammel nå, en skikkelig fin (forhåpentligvis) jente.. YouTube - My crested gecko Nyeste i gjengen er den lille jaguaren min^^ teppe python(Morelia spilota mcdowelli "jaguar") YouTube - Carpet python *1 YouTube - Carpet python *2 Dere kan se flere videoer på profilen min på youtube YouTube - mrrepti's Channel Mvh. Mr-repti
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Så mange nydelige dyr du har og di terrariene dem har også ![]() Skikkelig nydelig ![]()
|
![]() |
| Emner |
| fra, mrrepti, noen, videoer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |