| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2007
|
denne vidioen er en av de værste jeg noen gang har sett... jeg blir så sint at fy f***. er det mulig... denne filmen er ikke å ambefale for de som ikke tåler å se på dyremishandling. STERKE SCENER. legger den ut for at folk får se hvordan værden kan være. kjønner ikke at de klarer å gjøre det mot dyr.[youtube]http://youtube.com/watch?v=6iKDvThCs_A[/youtube]
http://youtube.com/watch?v=6iKDvThCs_A ops la den ut på feil seted.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Er en grunn jeg prøver å bli vegeterianer!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Dette er helt extremt, jeg har ikke ord..;(
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jeg ser ikke noe galt i å ha dyr i fangenskap så lenge dem får alt dem trenger. Og jeg er ganske sikker på at alle her gir dyrene sine det dem trenger!
Helt sprøtt at dem greier og utføre slike handlinger mot dyr! Jeg blir kvalm av å se den filmen! vil nesten grine så sint blir jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Om man virkelig bryr seg om slikt, vil jeg anbefale alle å se earthlings som man finner på videogoogle. Den tar for seg de samme problemene på en mye bedre måte. En av de beste "dokumentarene" jeg har sett.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
det var ret å slet helt for je***** :@ jeg skjønder heler ikke åsen de kan klare å gjøre sånt mot dyrene, bra den elefanten på sluten fik skada noen av de dustene
syn den døde, å mange skud brukte de ikke på å drepe den 10 eller no. det var villt
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Earthlings
der er filmen JanPhilip snakka om! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Helt sykt å se dem RIVE av huden med pelsen.. denne filmen er så sterk at enkelte mennesker aldri vil kunne se mer en noen minutter.
edit:liten skriveleif! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
|
jeg sitter her å gråter. Har ikke ord. Hvorfor lærer ikke vi mennesker? Vi ser jo helt klart at dyr på ett eller annet tidspunkt får nok, og tar igjen. Han som fiker til tigeren sin, hva skal han gjøre når den tar igjen?
oG NOOFFENCE HVIS DET ERBØNDER PÃ… SIDEN! Men jeg blir kvalm. Og ikke prøv å fortelle meg at det ikke skjer i norge. Det nettopp det det gjør. Det er brutalt! Grusomt! Og kvalmt! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
klarer ikke å se på sånne ting. sitter å griner selv. klarer ikke sånt!
|
![]() |
| Emner |
| scener, sterke |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| dyremishandlig =( (sterke scener) | bendick2112 | Småprat | 31 | 25-02-2008 15:56 |