| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
|
[youtube]8BwPSKfq-74[/youtube]
Den har holdt på i ca. en uke med å lage denne tunnellen. Leca kulene som en også kan se, ligger i bunnen av terrariet slik at eg ved hjelp av en slange kan fylle på vann for å holde bunnmaterialet fuktig. Disse har hun bært opp i store antall og eg har måttet fjerne disse etterhvert... dette kan sees her: [youtube]iQW7gVVKZvA[/youtube] Ble kanskje litt dårlig kvalitet på videoene, men en kan no se hva som skjer...
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Morsomt å se på
seemannien min graver bare når jeg sover:/
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Så tøft
Dette er en av grunnene til at jeg liker de gravende artene best. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
hell
Kjempefin film! Utrolig gøy at du har fått filmet det i tillegg. Hvor mye bunnsubstrat har du, over leca kulene? Chixz Når det kommer til tunellsystem, er jo H.lividum utrolige! Min lille krabat har i et halvliters plastkrus laget mange ganger og 3 åpninger! Mvh Robin
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
Sitat:
Det er litt forskjellige dybder ulike steder i terrariet. Over der den har gravd tunnellen er det rundt 15 - 17 cm. Rett bortenfor er det rundt 25 cm. Det var der eg hadde laget en start på en hule, men det ville den ikkje nei. Ser ut som den trives, eg bare venter på hvor den kommer utifra...hulen må jo ende et sted, har ikkje peiling på hvor hulen går bortsett fra at eg kan se en sving helt nederst.
|
|
![]() |
| Emner |
| haplopelma, lividum, modifiserer, sin, som, tunnell |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Frustrert. Haplopelma lividum | joborg | Taranteller | 3 | 07-10-2008 10:28 |
| Noen som har erfaring med Haplopelma lividum? | CamStatic | Taranteller | 6 | 15-09-2008 20:14 |
| Haplopelma lividum potent?? | allan | Taranteller | 13 | 15-06-2008 16:47 |
| Haplopelma lividum | Eggy | Taranteller | 7 | 11-03-2006 11:00 |
| Haplopelma lividum - Cobolt Blue | tovang | Taranteller | 11 | 24-01-2006 00:04 |