| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jeg hadde faktisk tårer i øynene når jeg så denne filmen, den handler ikke om reptiler men. Jeg orket ikke å se halvparten en gang
Hvorfor er det så mange dyremishandlere her i verden http://www.petatv.com/tvpopup/video....=wm&speed=_med OBS! denne filmen passer ikke for folk med følelser,hjertesykdommer.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Skulle gjerne likt å gjort det samme med dem.
ops! Veldig Ekstremt... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jupp! hva om vi flår dem? drar av skinnet og alt!!!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Skulle personlig tatt den etter beina og smelt hue dems ned etter grusen. Så hadde jeg sparket dem ihjel med en tøffel!
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Det er skikkelig kjipt å se dyr som blir flådd levende.
Men vi må ikke glemme at dette er PETA. De fleste pelsdyr blir ikke behandlet slikt. Hele denne filmen er kanskje tatt på et sted for alt vi vet. Det opplyser de nemlig ikke om, i steden skriver de at "Eighty-five percent of the fur industry’s skins come from animals living captive on fur factory farms. These farms can hold thousands of animals, and the practices used to farm them are remarkably uniform around the globe. " Leser man det litt kjapt, kan det lett oppfattes som om 85% av pelsdyr får denne behandlingen... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Huff... Dyreplagere må være en av de verste tingene jeg vet om i den hele videste verden!
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Sted: Kristiansand
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
huff, huff
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Har sett denne filmen for en god stund siden. Den er skikkelig ille, og jeg unner menneksene i filmen, samme skjebne.
MEN, det er noe i det Katrine sier. PETA er en ekstrem dyrevers organisasjon. De er imot all form for dyrehold, også som kjeledyr. Hunder, katter, sauer, slanger hva som helst. Men uansett, tror de utretter en del bra, og de er jo i hvertfall med på å gi folk en liten tankevekker. Mvh Robin
|
![]() |
| Emner |
| snufs |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |