| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Sted: Oslo-Hedmark-Trondheim
Alder: 26
|
Lager til tider amatørdokumentarer. Har laget informasjon om tarantellaer og Urticating hairs, som jeg synes er veldig viktig og sette fokus på, siden det er lite kunnskap om dette. Selvfølgelig så var det ingen tarantellaer som ville børste akkurat under innspillingen, men slik er det alltid =).
Håper det kanskje kan være til nytte for noen. mvh Sierk " title="Tarantellaer del 2 - YouTube" target="_blank">Tarantellaer del 2 - YouTube |
|
|
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til Mindorensis |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Wow så flink du er
Kjempe bra
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Wow så flink du er
Kjempe bra
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Sted: Oslo-Hedmark-Trondheim
Alder: 26
|
Giftslanger er langt unna min kompetanse. Jeg skal lage en video om skilpadder, og dersom det er noen ønsker så lager jeg jo selvfølgelig vidoer etter det, men da blir det kveler slanger generelt =) Jeg kommer til å lage videoer om leddyr i første omgang. Men ja jeg skal huske på teppepyton =) Amfibier og krypdyr blir laget i samsvar med Amadeus-parken i hedmark, hvor disse dyrene kommer derifra =) Bare understreke dette. Takk for positiv tilbakemelding
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er tarantellaer giftige? | Grønn | Taranteller | 7 | 02-06-2010 22:11 |
| Mine tarantellaer | CamStatic | Mine virvelløse dyr | 7 | 06-04-2010 20:07 |
| søker div tarantellaer | Kris10an94 | Byttelån av dyr for parring. | 1 | 19-08-2009 20:17 |
| Noen spm ang hold av tarantellaer | Carius | Taranteller | 55 | 26-08-2008 19:20 |
| Ønskede Tarantellaer | Eggy | Taranteller | 1 | 03-07-2006 22:24 |