| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
" title="African Bull Frog ant crusher - YouTube" target="_blank">African Bull Frog ant crusher - YouTube
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Videoen ligger her inne allerede, men tittelen på den andre tråden er ikke akkurat særlig beskrivende om hva som er der i forhold til denne. Forsåvidt en kul video.
Synes den her var litt kul Litt offtopic, men hvorfor står det på flere innlegg av deg (alle? usikker): Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. Er det en bug kanskje? Bare lurer, sett det på en del av innleggene dine her.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
For en tid tilbake var det stavekontroll på innlegg, og hvis innlegget ble moddet, kom en slik linje nederst i innlegget.Tenkte jeg skulle holde litt helvette med RF-teamet, og laget signaturen min som om innlegget var moddet, MEN der klokke/dato var helt på trynet. Frogger gikk på limpinnen, og begynte å lete etter bøggen som viste "feil" tid/dato. Se tråden INFORMASJON Info Stavekontrollør
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Gikk rett på limpinnen jeg også, faen da, hehe, men moro at Frogger faktisk begynte å lete etter "buggen" (no offence Frogger!).. Men husker stavekontrolløren Sveinjo, var dog ikke klar over at det var deg.
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Stavekontrolløren Sveinjo er ikke meg, og heller ikke en fiktiv person. Sveinjo er et medlem på RF, men tittelen "Stavekontrollør" er vel lagt brakk.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Uansett moro påfunn!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skjeggis spiller Ant Crusher :) | Reptilicious | Filmsnutter | 3 | 15-12-2011 18:20 |
| Milk frog, Phrynohyas resinifictrix | Repti_queen | Amfibier | 28 | 26-03-2010 21:57 |
| New data on Western African Compsobuthus | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 26-01-2010 14:50 |
| Phrynohyas resinifictrix - Milk frog/clown frog | Thor Håkonsen | Amfibier | 7 | 08-02-2008 13:34 |
| Bull terrier | Thor Håkonsen | Småprat | 35 | 31-12-2007 15:35 |