| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
Har blitt reptil-besatt....
![]() Har lett litt etter gode torrenter på kvalitets-naturprogram/dokumentarer, da spesielt om reptiler/amfibier. Alt fra National Geographic serier til gode gamle dokumentarer (som f.eks han dere engelskmannen, 'Atkinson'?) Noen som vet noe, har noe? Sant skal sies, har jeg aldri vært noen racer på torrenter så regner med andre her inne har mye mer oversikt en meg på området. Eneste bra jeg har funnet foreløpig er en 4-dels serie om Reptiler fra PBS (Søk på PBS Nature på piratebay og torrentspy for å finne) Vanskelig å finne torrenter med mange seedere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Evje
|
Vet jeg har litt sånne ting liggende etter at jeg var ganske aktiv på både torrents og winmx/dc++ en periode, men det ble ganske mye nedlastinger, så kontroll... vel hva er det for no
![]() Man kan også få problemer med enkelte operatører, spesielt om man legger ut, jeg vet Telenor kan skape trøbbel, de stengte linja mi 4 ganger for deling via den siten du nevner... |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| filmer or dokumentarer, gode, lengre, reptiler or amfibier |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lovlige amfibier? | PirateRaff | Salamandere | 5 | 15-04-2008 11:57 |
| nye innlegg vises ikke på lengre tråder | Repti_queen | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 7 | 07-04-2008 12:59 |
| Hva om reptiler og amfibier blir lov? | Michelangelo | Lover og regler | 8 | 20-06-2007 17:54 |