| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Noen som har navnet på noen gode dokumentarer / dokumentarfilmer om reptiler generelt? Har lastet ned noen, men 5 timer gikk fort bort
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
har 1 hjemme om slanger som jeg ikke husker i farten, men du kan få den imorgen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Du har Life in cold blood med David Attenborough som anbefales på det sterkeste! Det er om alle typer reptiler i 5 deler, og veldig interessant. Finnes ute på torrent om du ikke ønsker å kjøpe den, selv om jeg anbefaler det, koster 100-150 kr inkl frakt fra BBC-shop. Også har du en video om reptiler i fangenskap som er filmet i USA med blant annet de som står bak Snakebytes (tror jeg) som heter Herpers - ser ut som hjemmesiden til den er nede nå visstnok.. Har ikke sett den selv da.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Også ser det ut til at BBC Life serien har en egen del om reptiler, del 2:
Life (BBC TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia Her er forresten en link til repti.net hvor noen spurte om torrentlinker til ting som har med reptiler og gjøre, har null peiling på om linkene funker fremdeles... Ser de øverste er døde, men du kan sjekke de andre: Repti.net / Reptile forum / Torrent linker til herptil filmer |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Laster ned, og om det er verdt tiden så kjøper jeg det kun for og ha mitt på det rene
Gikk ikke og laste ned herpers, så den kjøpes
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Det er også masse bra filmer på youtube bare man leiter litt. Søke på field herping osv.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: i en koselig liten by ved sjøen på østlandet
|
på thepiratebay sok etter natgeo, mange mange timer med film/serier
)
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Madagascar fra BBC er også en film som anbefalles. Sist endret av Frogger; 16-06-2011 kl 16:10. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| dokumentarer | skippy1972 | Øgler | 10 | 06-07-2011 19:34 |
| Dokumentarer om taranteller? | smittsmule | Taranteller | 3 | 07-05-2009 22:06 |
| Slanger generelt | Jabbe | Slangefakta | 0 | 27-01-2008 00:42 |
| salamandere generelt | nyskjerrigper | Frosker | 3 | 31-07-2007 12:02 |
| Gode lengre filmer/dokumentarer om Reptiler/Amfibier | Evenruden | Filmsnutter | 1 | 21-11-2006 15:20 |