| Filmsnutter Her kan du legge inn filmer om dyrene dine. Fôringer, parringer m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hei.
Denne videoen er laget av en gutt som tar for seg om man bør drepe maten til reptilen selv, eller la reptilen gjøre det. Vil advare om at filmen inneholder ting som kan oppleves som støtende for noen, jeg er i såfall en av dere. Dette er vel kanskje ikke så aktuellt i norge, da man har god tilgang til fryste mus og rotter. Velger likevel å legger den ut, siden det er et "hett" tema. YouTube - Broadcast Yourself.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
nesten så det frister å gjenopplive en kjent, kjær og hatet tråd her på forumet...
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: sandnes
|
Er det noe i Norge som pleier å bruke noen av de metodene?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
om noen skal gjenopplive den tråden så blir det ikke meg
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Syns det er bedre å gi dyret levende framfor å benytte denne metoden. Pencil-method har jeg aldri hørt om og kan for lite om hvordan stoffskifte hos mus fungerer til å vite hvordan de har det etter nakken ryker, men virker som denne musens gisping etter luft ikke er vanlige dødskramper... og når denne apeatten av en author velger å kalle siste metode den inhumane framfor kjøleskapet så får jeg like mye respekt for ham som jeg får for den fråden som forekommer i munnviken når man er skikkelig tørst.
|
|
|
|
#7 | ||
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
Jeg tror kanskje det var litt ironi ![]() Han sa jo att han selv valgte å fore levende, fordi han synes det var det beste for alle.
|
|
|
|
#8 | |||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 | ||||
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
Og det han forsøkte å vise, var at de alternativene folk flest annbefalte, ikke var noe særlig mer humane.Men, jeg er enig i at han kanskje ikke fikk det så klart frem...han virket som en tosk...
|
|
![]() |
| Emner |
| dødt, eller, foring, levende, med, seg, som, tar, video |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forer du dødt eller levende? | Løven31 | Helse og sykdommer hos reptiler | 7 | 09-02-2008 17:54 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |
| Hvordan konvertere slangen fra å spise levende til dødt? | CamStatic | Boa og pyton | 14 | 10-12-2007 01:24 |
| kul video!! | reptilfrelst | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 28-04-2007 20:49 |
| En god del video klipp | Eggy | Småprat | 17 | 18-05-2006 04:53 |