|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 28
|
Noen som vet hvem dette er? Den ble funnet i en leilighet i Bærum nå i sommer.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Så fiiin!
Det ser ut som en Tegenaria domestica eller vanlig husedderkopp. Vi fanget en av disse her om dagen og satt den i en liten Hammarplastboks. Den har det helt fortreffelig nå med masse mat.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
er en Tegenaria ja
har funnet mange av de gjenom årende husker når jeg var mindre fanga jeg mange av de å heiv de i en stor tønne xDså spinner de så sykt mye å :O stilig å se vordan de lager nettet sitt, jeg hadde en som hadde bo sotte seg hos T.blondien min men blondien min reiv ned nettet til den men den gjir vist ikke opp så nå har den sponne i et anet gjørne ![]()
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hvis du bor i en kjeller leilighet i Bærumsområdet er det stor sjanse for at du til våren også vil få flere besøk av disse. Hannene er veldig glad i å søke inn i jakten på damer. Vi har utallige ganger funner både store og små karer ruselende rundt i leiligheten vi bodde i. En del av de forvillet seg også opp i oppvaskkummen hvor de ikke klarte å komme seg opp på egenhånd.
Mvh robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Ååååå... no offense til alle edderkopp mennesker der ute, men FY S**** jeg kjenner jeg begynner å klø på hele kroppen bare av synet... Vi bor i bærum og jeg trodde ikke jeg var redd disse krekene før jeg så MINST 3-4 stk hver dag på veggen. Ofte like store som de der.... Hvordan klarer dere å synes det er gøy å ha de i leiligheten??? His dere vil ha slike er det bare å komme til våren og plukke dem ned fra veggen.....
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
De er kule å se på når de vandrer over stuegulvet, men helt motbydelige når de vekker meg ved å løpe over magen min og lårene mine midt på natten. Uhuhuhuhu.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
for ca 2-3 måner siden bodde jeg hos mamma, da bodde vi nede i en kjelder så vinduene lå gjevnt med jorda
så vill jo anta at edderkoppene trak seg till mit rom pga jeg har taranteller å der så var jo fult av edderkopper løpende runt hehe en del av de lagde eggseker osv dreiv å fanga de men orka ikke mer til slut xDmen jeg våkna aldri av at noen labba på meg
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som vet hva dette er? | Miroxx | Øgler | 5 | 24-10-2007 16:45 |
| Noen som vet hva dette er | misspower | Skilpadder | 9 | 20-04-2007 16:19 |
| vet noen om dette??? | sandtrøen | Taranteller | 2 | 19-06-2006 21:15 |
| Noen som kan svare på dette??? | Pegasus | Boa og pyton | 9 | 23-05-2005 12:14 |
| KAn noen svare på dette?? | Arachno-King | Taranteller | 18 | 10-03-2005 23:20 |