|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
Edderkopp oppkalt etter Neil Young - siste.no
Som gammal Neil Young fan syntes jeg dette var litt kult da ![]() Må skaffe meg edderkopp i samlinga... Sitat:
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
tenk å hatt en edderkopp opkalt etter seg det hadde hvert kult
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
wow...edderkopp med 6 bein, ikke rart det var en sensajson
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Den artikkelen ser ut til å inneholde en del feil, så det er tydelig at forfatteren ikke har så mye peiling på edderkopper.
Edderkoppen er en trapdoorspider og har 8 bein som alle andre edderkopper. Bilde av den nylig beskrevne arten: ![]() Bildet er hentet fra: Newswise Science News | Biologist Names ‘Young’ Spider |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
den hadde jo vært artig å ha, men siden det er en trapdoor, vil du antagelig ikke se den noe særlig oftere enn du ser Neil Young til vanlig
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Vittig, men jeg synes egentlig ikke noe om at man skal kalle opp arter etter folk, synes artsnavnet skal reflektere egenskaper som dyret har eller noe slikt. Var forøvrig en pen art
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Sitat:
Må ærlig innrømme at disse trapdoorene skremmer livsjiiten av meg (som vi sier der jeg kommer fra Som tatt ut av en vond drøm! |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| myrmekiaphila, neilyoungi |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|