|
|
#1 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Få det litt varmere her til lands nå da så....... Mvh Robin
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
'And I think we are a bit big to be on their list of prey.'
Yeah right.. Med den holdninga skulle vel alle eddiser være ufarlig.. Men WOW... Likte utseende på den koppen... Litt kult å sitte i mørket på kvelden å se no grønt lyse opp i terraet.. ![]()
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
De aller fleste "eddiser" ER ufarlige. Det er veldig få av de som vil bite deg, bare for å ha gjort det. La de være i fred, og de vil ikke gjøre deg noe. Noen arter har selvsagt en gift man bør være varsom for, men er ikke så mange av disse i vår del av verden
![]() Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Jahokeydah.. Ikke helt det jeg mente da, men..
![]() Var referanse til størrelsesforhold jeg tenkte på.. Men du sier jo selv.. De KAN være farlig hvis vi ikke er obs.. ;P
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Hmmm Vekke minner.. Husker vi hadde slike i bakgården vår. Fant de også tiltider på kjøkkenet og på det ene toalettet vårt.
Selv om de er litt kule var de noe dritt å få inn i huset. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Hordaland nermere bestemt Radøy
|
Den minte meg om en tarantell "blue fang tarantula" denne tarantellen er på min ønske liste
" title="YouTube - Blue Fang update" target="_blank">YouTube - Blue Fang update denne er bare digg
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|