|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Heh.
Første reaksjon på bildet "Jesus f**king Christ!"- Fikk noen rare blikk fra madammen i andre enden av stua
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Oi dæven! Rart at en så stor edderkopp ikke har blitt funnet tidligere da, egentlig
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Den er en slags Trappdoor.
the scientists know that this is a nocturnal spider, mostly active in the hottest months of the year, and that it constructs an underground den which is closed with a “lifting door” made of sand particles that are glued together to camouflage the den. newmedia-eng.haifa.ac.il » New spider species discovered |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Østfold
Alder: 21
|
å faen..den var liten ja
!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Trondheim
Alder: 27
Meldinger: 186
|
takk å pris for at den lever i Israel og ikke her til lands.....
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Hei... Det er en Huntsman (Sparassidae): Kunne godt ha tenkt meg å se denne må jeg innrømme
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Jammen seriøst.
Det første jeg tenkte på når jeg så bildet av den edderkoppen var disse edderkopp-monstrene fra Doom2.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Ny til forumet(en liten smakebit på min "park") | 2mas | Medlemmene | 21 | 26-06-2008 10:08 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |