|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Leita etter edderkoppbilder her en dag og så så jeg Thelcticopis modesta og syntes det var en ganske kul edderkopp og da har jeg et par spørsmål om den.
Er den lett og få tak i ? hvor lenge lever en ? lurer på begge kjønn hvor store dem blir terresrial eller arboreal fuktighet ? er den giftig og aggresiv er den rask ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Hadde en slik en. Døde desverre i vinter fordi det var for kaldt<
Rask som FAEN! De trenger mer høyde enn bunnareal. Trenger fuktighet (70% tror jeg). De stikker heller av enn å bite.Den er ikke så lett å få tak i. Ikke farlig gift. Vet ikke hvor lenge de lever men det er noen år. Tror ikke du vil få kjøpt av shelob da hun har bare 1 etter slik jeg har forstått det
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Jeg hadde en hue i ca 1,5 år. Kjøpte henne kjønnsmoden, så vet ikke hvor gammel hun var da jeg kjøpte henne. Dessverre døde hun samme helg som jeg fikk tak i en han, men han er ikke kjønnsmoden enda så vil bestille meg en ny om ikke så lenge. Giften skal ikke være verre enn en tarantell, og de holder seg rolig om de får være i fred. Jeg har mange ganger løftet ut barkstykket den sitter på uten reaksjon, men pirker du bort i den, er den over alle hauger før du aner hva som skjedde. De skal ha godt med fuktighet, men bør også ha grei ventilasjon slik at luften ikke blir for stillestående. Trenger ikke store plassen, bare et barkstykke/rot som de kan sitte på og litt høyde slik at de kan regulere temp. litt selv.
Mvh Robin
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|