| Edderkoppdyr Taranteller, skorpioner og andre edderkoppdyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
ikke sikker på vor jeg skulle lege dene, bare å flyte om den er plasert feil
![]() men jeg lurer på vordan det er å holde en Damon diadema ? tar den maten fort ? spiser den sirisser, kakkelakker osv ? skal den ha spreker å krype under? eller ? er den vanskelig å holde sån set ? eller no an info om denne arten hadde vert knall tipp
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Tanzanian Giant Tailless Whipscorpion Care Sheet
Nesten samme arten, begge kommer fra Tanzania, rekner med at de krever det samme, og de er fra samme familie/slekt ![]() Mer enn nokk info der, eller så er det bare å google litt
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
sån som foktighet å temp er ikke det jeg bekymrer meg for, det er jo bare å google
![]() klarer ikke å lese engelsk heller så vet ikke om det sto noe om det jeg lurte på?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
De spiser pinnheads som små, større sirisser og andre større insekter i samme størelse når de er voksne
![]() De skal ha det rundt 26grader, 75-80%fuktig. De er rolige men nervøse, de trenger ca 5-8cm med torv substrat, kan ha kork biter små røtter og noe å gjemme seg i disse trenger også litt høyde da de liker å klarte.Trenger vell ikke no mer info enn det?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
nope, takker for svar
tenkte på å kjøpe en ser du
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tror jeg har sett disse for salg 2 ganger eller no, veldig vanskelig å få tak på, vertfall etter det jeg har sett av annonser, men Dansken på forumet klarer sikkert å skaffe
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
snakker med en som har for salg
så tenkte jeg skulle slå til ![]() vet du om de går best i koloni eller alene ?
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Sitat:
The Pet Factory.dk Her er sia hans, men det er kanskje han du har snakka med allerede? Søk på damon i søk, som finner du den: "Den kan blive op til 20 cm i benspænd.. hanner størst. Kan gå flere sammen, vær dog opmærksom på at kannibalisme kan forekomme ved for lidt mad. Foder : alt i passende størrelse som fårekyllinger, små kakelakker samt zobiaslarver Fugt : 80 % Temp : 20-28 grader. Gerne masse bark/grene de kan kravle rundt på. Kravler sidelæns ligesom krabber Bemærk !!! mens det er koldt pakkes de med varmepose. den koster 15,- den skal du selv ligge oven i regningen. Den bliver ikke automatisk lagt oven i. BEMÆRK !!! levende dyr kan ikke sendes via efterkrav !!! Forsendelse af levende dyr sker på kundens eget ansvar. Det vil sige at The Pet Factory.dk ikke kan drages til ansvar hvis ikke dyret er levende ved fremkomst. Dog anbefaler vi at kunden tar kontakt til The Pet Factory.dk hvis der skulle opstår problemer med forsendelsen"
www.mr-olliw.piczo.com Sist endret av Olliw; 04-05-2008 kl 14:51. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
er nok ikke han tror jeg, fant demon til salgs på krypokral.se/kryp så tror han er svensk.
har enda ikke helt fåt kontakt med han sia han ikke har loga på msn eller no xD men takker for svar ^^, da er det nok ikke no mer jeg lurer på ![]() så får håpe han har flere igjen
|
![]() |
| Emner |
| damon, diadema |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Damon diadema - vår amblypygiske venn | Thor Håkonsen | Fotoforum | 4 | 04-10-2008 22:09 |
| Damon Variegatus | Olliw | Edderkoppdyr | 2 | 15-08-2007 13:41 |