| Edderkoppdyr Taranteller, skorpioner og andre edderkoppdyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Hei
Har vært borte en stund nå, men har tatt noen bilder av to nye murinuser. Den ene er en liten hissig jævel hehe. Di er nå rundt 12 cm og den gamle hunnen er nå 13 så har totalt 3 murinuser nå =) Her er nr 1 som kom for noen dager siden, altså den sinteste av gjengen =) ![]() ![]() Og her er nr 2, den mer rolige saken ![]() ![]() ![]() ![]() Må bare slenge ut et bilde av cika da, begynner å blir stor jente nå ![]() ![]() Skorpion |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Fine bilder skorpion.
På bilde 1 kan du tydelig se at hun er veldig glad i deg, å ønsker å omfavne deg ![]() Hvordan var den P.murinusen å håndtere? Noen form for aggrisivitet? Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Hei
P. Murinusen som jeg håndterer på bildet er ikke sint, rolig individ, mens di to andre er skikkelig sinna. Ingen problem å håndtere henne
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Flotte bilder, du har vell tilfeldigvis ikke en kjønnsmoden hunne der?
Sitter på noe som angeligvis er en hann, så kunne vært greit og latt han få gjort sitt før han tar kvelden. Mvh Eggy
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Vet ikke om noen er kjønnsmodne, men sansynligvis.
Hm, jeg kan ta bilde av undersiden evt så kan noen her inne si noe ut i fra det ? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Joda den sikreste er dog et bilde av en ham, men mulig noen her inne klarer og se utifra undersiden.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg fiksa litt mer bilder =)
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Særs stilig første bildet! Det med pinsetten(?)
Keep em coming!
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Takker
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bilder, litt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Litt bilder av kneleren min Velox | E.Spider | Knelere | 10 | 22-12-2007 10:42 |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |
| Litt bilder | kaos | Skorpioner | 13 | 20-11-2006 19:30 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |